Mamma2OO5 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Orker ikke lage bunn, derfor kjøper jeg den i langpanneform. Men foreløpig har vi bare brukt pølser på (og kjøttboller fra peppes) fordi det er det størsten liker best. Men i dag kunne jeg tenke meg noe annet! Hva har du på, hva slags saus bruker du? )
Elise18.11.08 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei:) Vi bruker toro pizzasaus meksicana. Kjempegod:) Som vi blander med kjøttdeig , bacon, løk, sopp, mais og purre.. Kan anbefales!! Blir veldig saftig og god hvis du kjøper den toro familiepakningen med saus. Bon apetite!
Mamma2OO5 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 blander dere alt sammen i den posesausen? Eller legger dere grønnsakene oppå? Passer kjøttdeig på tynn bunn da? hehe
De tre gull Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Prøv med tomatsaus, spekeskinke, rødløk og ost. Og så flaksalt til å strø på når man spiser. Kjemegodt. Til og med ungene digger den. ( mellomste piller av løken da)
velsignet med to Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Henger meg på den mexicana pizzasausen fra toro, nydelig Bruker den sammen med kjøttdeig, løk, mais og bacon eller peperoni.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Vi bruker kjøttdeig med tacokrydder på, og på bunnen smører vi tacosaus. Så legger vi på mais og løk, så ost:) På toppen kan man legge noen tortllachips:)
murmelmamma Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 vi bruker sånn pizzasaus på glass, steikt kylling eller kyllingkjøttdeig......fersk sopp....løk i ringer og litt mais oppå...og så ost på toppen..det er stas her i huset.... eller pizzasaus fra glass.....skinke i biter....løk og tomat i skiver....så ost på toppen.... ungene liker pizza med få ingredienser..og disse er suksess hos oss....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå