ツWonderfull Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hva er egentlig dette?? har forstått det er å ikke spise karbohydrater, men bestiller man ferdig mat hjem på døren som bare er til å varme?? Skjønner ikke dette helt.. Men har forstått det funker bra?!? tenkte å prøve dette nemlig, men skjønner ikke heeeelt hva det går ut på? Hva kan jeg f.eks ta med meg på jobben som lunsj?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 les på ketolyse.no man kutter karbene, og tilsetter mer fetto g proteiner. Bla ved å spise kjøtt, fisk, egg, osv osv... Det er ikke noe man får servert på døra nei, må nok lage selv funker bra, ja... for de som skal ned mer enn 15 kg.. på jobb kan du ha med salat, f.eks. Eller bake brød som du kan ta med
ツWonderfull Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 er det lett og ikke sprekke på den dietten, altså, blir man mett nok på de riktige tingene?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 de to første dagene er harde, men etter det blir du ikke sulten, som regel... jeg spiste vel 2 ganger om dagen kanskje... orka ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå