lilleღpersille Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Tulla er passert 5 mnd og det er vel kanskje snart på tide å senke senga tror jeg, plutselig klatrer hun vel over. Men nå driver hun å snur seg over på magen og strekker hals- og vet akkurat hvor senga til mamma og pappa står. Så her en kveld når jeg og min mann hadde en liten liten kosestund- hørte jeg hun begynte å våkne til og spurte etterhvert min mann om vi hadde en tilskuer:) He he, jadda, Der såg vi bare et hode og noen øyne som rakk akkurat over sengekanten. Hun har jo sprinkelbeskytter også da, men finner også ofte en liten sprekk å se igjennom. Vittig. Å så blid da! På tide å flytte henne på eget rom kanskje?
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 HAHAHA, så morsomt. Leste et sted om et par som hadde 2-3-åringen sin på samme rom som seg. De hadde en liten hyrdestund og plutselig hørte de "heia pappa, heia pappa, heia pappa"...haha. Kanskje på tide å flytte denne kikkeren ut av rommet, da, ja...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå