GreitÅVæreAnonym Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Er i uke 38+2. Har de siste par dagene fått tykkere konsistens på utfloden. I tillegg er den blitt litt farget (brunlig). Tidligere har den vært tyntflytende og blank/hvit. Har badet mye i eget badekar i det siste, men det har jeg fått beskjed om at jeg kan gjøre så lenge ikke vannet har gått!! Jeg tenker på infeksjon men håper det kan være noe annet på gang i stedet:-) Noen som har/har hatt det samme selv??? Noe på gang? Sist graviditet startet fødselen med at slimproppen gikk, men da rant det blodtilblandet slim nedover bena mine... Dette likner mer på tykk lysbrunfarget utflod............
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Nå er ikke jeg lege.. men har merket meg det at utfloden varierer fradag til dag omtrent nå på slutten.. =) dersom den er brunlig kan det hende det er gamle blodrester i den. På innsiden av livmorhalsen ligger det vis litt gammelt blod.. eller kan ligge.. Dersom det ikke lukter død og fordervelse ville jeg ikke tenkt på mye på det. =) Men dersom du er usikker kan du høre med føden eller fastlegen.. =)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Lukter aboslutt ikke noe vondt, nærmest luktfri og slikt sett ikke endret... Jeg håper det er litt blod og at det snart blir friskt det som kommer ut!!!!! Er klar for å få babyen på utsiden jeg nå:-)
petiteM's Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Har termin 16.februar, og hadde det akkurat sånn som du beskriver igår. Spekulerte jo litt i om slimproppen var på vei, men som du sier, det var helt anderledes sist. Hadde noen blødninger i 1.trimester, men tror ikke det spiller inn. Kanskje det bare er vanlig at utfloden endrer seg litt på slutten for noen av oss?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå