Gå til innhold

Flere som bruker Baby-Comp...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt Baby-Comp i åtte sykluser nå. Siden jeg jobber til veldig forskjellige tider, måles tempen forskjellig nesten hver dag. Temperaturene er derfor også litt opp og ned (men har stigning rundt EL og temp faller på TR-dagen). Slik som jeg har forstått det er det ikke noe "problem" for Baby-Compen siden den også registrerer tidspunkt for målingene.

Nå er jeg 4 dager før IKM og håper selvfølgelig at tempen holder seg oppe... Men i dag hadde den sunket 0,20 fra i går... Er det vanlig, mon tro...? Eller er det et tegn på at TR er i anmarsj? Baby-Compen blinker så lystig vekslende i gult, rødt og grønt, så muligheten for graviditet er absolutt tilstede... *håpe,håpe*

Er det noen som også bruker/har brukt Baby-Comp og som har erfaringer med temper som er mer uregelmessig enn hvis man temper til samme tidspunkt hver dag?

Blir kjempetakknemlig for alle svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte babycomp. Overtok en for noen år siden som jeg brukte som prevansjon. Jeg fikk positivt testresultat i dag og min temp sank også i lutefasen. Først fikk jeg et stort fall (den omdiskuterte festedippen???) på dag 4 eller 5 etter eggløsning. Deretter steg tempen igjen. Så fikk jeg nok en dipp i dag.. temp på 36.52 (fra 36.69) men jeg testet altså positivt i dag:-)

Skrevet

heia =) jeg bruker også babycomp. og spurte faktisk nesten det samme spørsmålet for to dager siden.

temperaturen min sank med 0,30 tre dager før IKM. jeg fikk til svar at dersom temperaturen synker 3 dager før ikm trenger det ikke å bety at alt håp er ute.

men uten å gi deg mindre håp så kom tr til meg to dager før tiden så når min temperatur sank så var det fordi tr var underveis =( men det trenger jo ikke å bety det for deg,

krysser fingrene for at det har klaffet for deg!!!!

Skrevet

Hei og takk for svar!

Miracula, -gratulerer!!! Så artig!!!

Og Mrs.Thalia,en til?, jeg krysser fremdeles fingrene,- i morgest hadde tempen gått litt opp igjen...

I morgen tester jeg, IKM tirsdag!!!

Lykke til videre i hvertfall, begge to !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...