Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 eller var det ikke no problem å komme til der nede på slutten av svangerskapet å? har ikke lyst på svær dott men om jeg ikke kommer til så har jeg jo ikke no valg så lurer på når det er vanlig ?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg dreit i det de siste månedene;) Eller så får mannen trå til og barbere:) Kan si såpass at jeg hadde ikke helt full jungel, men litt "kort frisyre" over det hele under fødselen. Alt hadde fått vokse som det ville en stund.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 jeg begynte å få problemer med det i uke 25 ca. er i 31 uke nå, og barberte meg idag på morgenen, og jeg kan rett og slett ikke se hvordan det ser ut, måtte bare føle meg fram. jeg klarte også å kutte meg litt....ubehagelig.....jeg kan heller ikke tenke meg å la det gro vilt, regner med min mann får hjelpe meg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Eg lot de bare gro når eg fikk problemer.. Leger har vel sett alt mulig, og de er jo mange som aldri barberer i de heletatt.. Så om de gror litt på slutten er vel ikke de farlig..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 jeg fikk problemer med det rundt uke 20, har hatt stor mage hele veien da..vistes raskt. den barberingen som ble gjort da i halvblinde, ble heller dårlig, med mange tuster her og der, og ujevnt:p sist når, er i uke 29, brukte jeg speil og ca en halv time på å få barbert..huff, var kjempesliten etterpå! hehe:p men, resultatet ble bra da;) har prøvd å få hjelp av gubben, men skulle tro at han aldri hadde barbert før, da det første han gjør er å holde på å omskjære meg, og gir meg et stort kutt. da var det bare å ha seg ut av badet! hehe:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Gikk over til å bruke lady-shaver da magen vokste til jeg... Blir ikke helt glatt selvfølgelig, men en veldig kort frisyre over det hele. Bruker den saksefubksjonen på kanten av barbermaskinen, det får duge til etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 var ikke så lett på slutten, men jeg greide det på et vis. Måtte barbere meg i "blinda" da hehe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 er i uke 37, og det er null problem:) så lenge alt skal bort, så kjenner en jo om det har blitt glatt eller ikke.. bare å føle seg frem:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Siden jeg har en del mave når jeg ikke er gravid også er jeg vant til å barbere uten å se så jeg barberte meg selv helt frem til fødsel. Vet hvor ting er nedentil uten å måtte se på med egne øyne.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 ER i uke 20 og har bynt å få littebitt problemer nå ja..men klaerer det vel enda litt tror jeg...men bruke speil høres fornuftig ut ,så man slipper å se ut som en villklippt sau:P
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Mannen min "kippet" meg nå sist, er ikke helt glatt med trimma kan man vel si..... Jeg driter litt i det faktisk! Den man ikke ser har man ikke vondt av:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 er 24 på vei nå, og har ikke noe problem med det enda. Både ser og kjenner hva jeg holder på med, hehe.. Om magen kommer i veien, så skal jeg nok greie det likevel, har gjort det så lenge at jeg vet hvor ting er:) Det viktigste er jo å holde klitoris og de indre kjønnsleppene borte fra høvelen, for å si det sånn, så man ikke risikerer omskjøring, hehe.. Og da er det jo bare å legge den andre hånden foran det..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 ja det er mye bra "triks" dere har så får stjele noen av dem sist var det ikke no problem for jeg hadde så liten mage at folk trodde jeg bare var 5 mnd på vei når jeg skulle føde men nå merker jeg å ser at jeg allerede er der å nå har jeg 3,5 mnd igjen :S tusen takk for alle svar =)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #15 Skrevet 24. januar 2009 Jeg rigger meg til i senga, og gjør følgende hehe Inntil veggen, setter jeg opp et speil, så legger jeg til med dyner,puter osv til å støtte opp ryggen min med. Så legger jeg et håndkle som jeg har u8nder meg, og finner frem en skål med vann. Så ligger jeg der da, med beina skrevs og støtter de opp etter veggen, og høvvelen klar, (bruker den breeze høvelen som har skum "inkludert" vet du. Så er det bare til å smøre seg med tolmodighet. Første gangen jeg gjorde det på denne måten var det faktisk blitt oen mnd siden sist, pga magen, så jeg tipper jeg brukte nesten en hel time. Men da brukte jeg enormt rolige bevegelser og "jobbet meg frem" millimeter for millimeter. og faktisk, resultatet ble bedre enn det noengang har vert. Har aldri vert så perfekt shavet i hele mitt liv, så dette skal jeg absolutt fortsette med! Ingen gris i sengen eller noe, pga håndkledet. Perfekt måte å gjøre det på! Vannskålen brukte jeg til å duppe høvvelen i (selvsagt) etter hvert "drag"
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 barberte vel mere på skjønn den siste mnd før fødsel,hehe.. såg faktisk helt grei ut etter fødselen:))
LilleBebinMammanSin Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 jeg fikk problemer i uke 20.. er så kort, så jeg har så stor mage.. det blir sånn blinde-barbering.. ikke noe gøy.. nå er jeg i uke 27... og nå er det 2mnd siden sist jeg fikk vekk dusken...hehe.. så nå er det vell på tide.. men for et ORK! jeg sliter med å barbere leggene jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå