Monnemor Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei. Jeg skulle hatt tante rød den 16, men hun har enda ikke dukket opp.. Har altid kunnet stille klokken min etter når hun kommer.. Har tatt flere tester men dem er negative.. Men.... jeg har nå fått en kronisk urinveisinfeksjon.. Kan dette ha noen slags innvirkning på gravitester??
Fjortis76 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Morsomt å lese innlegget ditt, var nesten som å lese om meg sjølv. Eg skulle også hatt tante rød rundt 14, 15 jan. Tok to tester som var negative, fekk unrinveisinfeksjon, venta ei veke og tok ny test. POSITIV! Så no er eg urolig for at tablettene eg tok for urinveisinfeksjonen har påverka fosteret. Aner ikkje om det var urinveisinfeksjonen som gjorde at det ikkje kom utslag på testen, trur kanskje at eg var for tidleg ute med testinga. Skriv gjerne tilbake om korleis det går med deg. Lukka til!
Monnemor Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Når testet du positivt? Begynner å bli ganske så utolmodig jeg nå...
Fjortis76 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Hei igjen! Eg testa positivt onsdags kveld, den 21. Var då godt i gang med kur for urinveisinfeksjonen, men som sagt så veit eg ikkje om det har noko å seie for resultatet. Ønsker deg lykke til, håper du snart får det svaret du ønsker:) Ha ein fin sundag vidare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå