nattergal78 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hadde dere dratt på 2 dagers seminar 2 timers kjøretur unna hjemmet i uke 34?? Har hatt et ukomplisert sv skap men med mye kynnere (delvis sykemeldt). forrige gang gikk jeg over tiden også. veldig usikker. vil jo ikke være helt hysterisk heller, men..mannen vil helst ikke skal dra..har ikke rukket og snakke med jordmor/lege ennå.. hva hadde dere gjort?
nattergal78 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2009 ...det skal også sies at jeg hadde relativt rask fødsel forrige gang også. 4 timer...
Bella Swan Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Ja, ingen tvil. Du har jo mest sannsynligvis mange uker å gå gravid igjen.
camillaen Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde dratt.. Liten sjanse for fødsel så tidlig og uansett her jeg bor har vi 2 timer til sykehus, 4-5 timer v prematurfødsel for da må vi til St. Olav, så d går nok bra skal du se:)
birrisj05.02.09 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Du har sikkert mange uker igjen enda, og husk at det er MANGE som bor massevis av flere timer unna sykehus, og det går også bra! Så jeg ville dratt! Selv var jeg hjemme hos mamma og pappa hele jula, og det er 3 timer unna sykehuset.. nå er det to uker igjen til termin, så skal holde meg hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå