Peyton Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Det står plutselig helt stille for meg, så noen andre som kommer på nettsteder en kan laste ned musikk??(gratis)..utenom thepiratebay...
Peyton Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2009 Ingen!?!?! Jeg trenger noe ny musikk til ikveld:)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 limewire, men piratebay er bedre..hvorfor vil du ikke bruke det??
Peyton Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2009 Limewire har jeg, men jeg klarer bare å laste ned en og en sang...er helt analfabet når det gjelder pcèr:P Og piratebay er bra, men det er litt vanskelig å få presise søk der innimellom...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 det er det som er teit me dlimewire, er ustabil. om du har ok linje, nå ligger den topp 1000-lista ute på pirate:-) Tar bare litt lengre tid å finne den eller den sangen, på samme måte som det tar lengre tid å finne album på limewire.. ellers bruker jeg i-tunes jeg, men det koster litt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå