Gå til innhold

Bruker dere pute?


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er veldig forskjellig ang. det. Noen bruker det fra fødselen av og andre lenge etter. Men bruker dere det? prøvde her en dag med Emil, men han "detter" jo av den hele tiden så jeg vet ikke om det er så mye vits enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt pute fra ca. 3 mnd., og lillemor elsker puten sin. Hun har faktisk hatt en sånn stor pute hele tiden. Selv om det blir litt turning når hun skal sove, ser det ut som hodet stort sett havner på puten når hun har sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor bruker ikke pute. Storesøster på 5 år begynte ikke med pute før hun var over 4 år og fremdeles er det ofte hun kaster den på gulvet. Begge sover på lammeskinn. Det er ingen prinsipiell grunn til at de ikke har pute annet enn de første 6-8 måneder da jeg tror de ikke trenger det før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror begynte med pute da han var ca ett år. Da han var nesten to fikk han stor pute, han hostet så mye og kom litt høyere sånn at han hostet mindre. Og nå har det bare blitt sånn at han har stor pute.

 

Helene fikk pute for ett par dager siden, fant igjen storebror sin baby-pute når jeg skulle ha rent sengetøy... Hun ligger utrolig nok rolig, så da kan hun jo få ha den... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sånn kjempe tynn pute til lille tulla, ho lika den så godt. Var broren som hadde den, men han fekk ei vanlig pute så ho kunne overta:) Ho tar me seg puta om ho snur seg i senga:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har brukt babypute hele tiden. Nå har han barnepute, men for øyeblikket er han tett i nesa så han låner min pute for å komme litt høyere med hodet/overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...