Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Må si jeg er fristet til å snikvaksinere mini. Hvar mange av dere har faktisk tatt skrittet å gjort det? Og hvordan har mann deres reagert når han oppdaga det, for før eller siden så vil han nok oppdage det. Men kansje det er lettere å få tilgivelse en tilatelse.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 ca. 6 stk har gjort det. Men "snikvaksinert" for et tåpelig ord. Kun noe som blir brukt på dette forumet.
aanonym Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Heldigvis er mannen min, som er sykepleier, helt enig meg med om at ungene skal vaksineres. Hadde han hatt noe i mot det ville jeg rett og slett ha sagt at dette ikke er noe å diskutere, ungene skal vaksineres. Av og til må man bare skjære igjennom.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Har heldigvis funnet meg en mann som har samme meninger som meg når det gjelder vaksinering av barnet vårt. Hadde vi vært uenige hadde jeg ikke gått bak hans rygg hvis det var noe han var veldig imot, er like mye hans barn! Hadde tatt han med til helsestasjonen, slik at vi kunne få mer info om vaksiner, og diskutert det videre derifra!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Men hvor gammel er mini og HVA er det du er redd for?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Er det noen som er blitt avslørt i ettertid, og hvordan reagerte mannen? Jeg forstår jo det at det går an å skjule det ei stund, men en gang iløpet av oppveksten vil det jo komme frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå