line_n & sara Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 vi kjøpte på babyshop på ryen, og de hadde et stort utvalg, og betjeninga hadde peil, det står også en vanlig bilstol i lokalet som man får et lynkurs på i å feste babystolene!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Babyshop og barnas hus er jo de store kjedene. Der er det riktignok store forskjeller i service fra butikk til butikk, men det gjelder vel alle kjeder/butikker. Alle butikker som selger bilstoler har stort sett et "bilsete" der man kan teste festing av setet og ikke minst, se om barnet passer i setet og liker det =))
*smula* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg synes de hadde gått utvalg på Barnas Hus på Alna. Mange forskjellige merker og modeller.
Enknerteiertogenspire Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg tror vi har pløyd det meste av butikke som selger bilstoler i Oslo. Sleit med å bestemme oss for hva slags vi ville ha. Den beste servicen fikk vi på babyshop på Ryen, de hjelper også til med å prøve ulike seter i bilen og eventuelt feste det setet man kjøper. Barnas hus på Alna nærmer jeg meg ikke, elendig service. De har rett og slett ikke peil etter mitt syn. Lykke til i jungelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå