Gå til innhold

Adine_håper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du blitt noe klokere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jenta mi!

Har blitt klokere, og der ser ut som om vi går inn i vår 5 prøveperiode :( Begynner med damiana i dag!!! Mensen i natt... blæh!!!

Begynner med nytt håp :) satser på at alt går bra for oss denne pp!!!

Åssen går det med deg??

Tror jeg skal slutte å tenke... hehe... men det er ikke lett! Prøve å tenke på bryllup i stedet. Begynner å bli litt små gal tror jeg!! hih...

god lørdag!

Skrevet

Hva er damiana ? :)

Skrevet

Hallo:) Bra du dytta, jeg var på jobb i går kveld så fikk ikke sett om du hadde svart før nå.

Så kjedelig da... Mensen er noe skit... Men bra med godt mot, man kan jo ikke annet. Jeg begynte med damiana på fredag. Står på pakka at det skal tas 3 kapsel 5 ganger om dagen, syntes det var så mye. Tar du det så ofte? Må vel bare følge oppskriften.. Alt for å bli gravid, hehe:)

Slutte å tenke ja, lykke til. Det har jeg sagt til meg selv også. Til og med sagt at jeg ikke skal henge her inne, for å være helt ærlig synes jeg det er litt koselig her. Dette er vel egentlig klubben for de litt smågale. Hvordan er kjæresten din oppi alt dette da? Like ivrig på å følge med på symptomer og sånn?

Bryllup ja, skal dere gifte dere til sommeren?

God søndag:)

Skrevet

Dytter litt.:)

Superklar86, damiana er noe urtegreier som visstnok skal ha positiv innvirkning på forplantningsorganene. Verdt et forsøk:)

Skrevet

Heisann!

Var egentlig litt greit å få mensen nå, fordi nå vet jeg at den er regelmessig igjen... det var den ikke i desember. :)

Sist startet jeg ent med damiana, så jeg tok full dose i ca 1 uke... men denne gangen skal jeg ta 2 tabl. 3 ganger pr. dag... tror ikke de som har blitt gravide har tatt full dose heller... Damiana hjalp fakrisk litt på humøret mitt, og det synes jeg var deilig.. man blir jo litt smådeppa av all prøvinga...

Samboeren min er ikke like ivrig oppe i det hele.... men han er veldig nydelig... tar meg forsiktig på magen og sånn... merker at han tenker på det... Han er veldig forsiktig når jeg sier jeg har ømme pupper og sånn..... haha må le litt også.......Forrige pp hadde han litt problemer med å prestere.. trr det var fordi det ble litt for mye press på han stakar.... så denne pp. har jeg bestemt meg for å ikke snakke om graviditet med han. Sånn at vi kan ha et normalt sexliv...

hvordan er kjæresten din da??

Vi blir nok litt rare av alt dette, men jeg snes også e er veldig godt å snakke med noen som har det som meg /oss. Det gjør "ventetiden" litt kortere...

Vi gifter oss i juni. Så jeg har egentlig nok å tenke på.... men er liksom viktigst å få noe inne imagen... hehe... Hjelper å planlegge bryllup.

skal ikke ha noe stort bryllup da... i blir mellom 30 -40 pers. Tror det blir veldig bra... Holder på å lage film til samboer, som jg tenkte å vise i bryllupet...Vi får se... det er i hvertfall gøy!

Sa du egentlig at dere også skulle gifte dere til sommeren?? I sukketråden? eller var det drømme? - littt forvirret...

Skrevet

Ja, det står jo at det er mot lett nedtrykthet, så det hjelper sikker. Litt smålei for tiden selv, så det hadde ikke gjort noe om jeg fikk den effekten også.

Nei, samboeren min er ikke like ivrig som meg. Han ønsker det jo like sterkt, men han tar det hele mer med ro enn meg. Han er generelt en roligere person enn meg da. Jeg er sånn at jeg blir superivrig når jeg vil noe. Mens jeg furter og blir kjempeskuffa når mensen kommer, gir han meg en god klem og sier at vi bare må fortsette å prøve. Veldig søt og god. Godt at vi ikke tar helt av begge to, han må nøytralisere litt.

Nei, vi har ingen gifteplaner. Han har i hvertfall ikke spurt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg venter veldig på det, men maser ikke om det. Da blir det ikke noe hyggelig når det først skjer. Så det var nok drømme som skulle det.

Vært forlovet lenge eller?

Skrevet

hehe.. kjenner igjen beskrivelsen av dere to... det er akkurat sånn det er med oss... samboeren er rolig, men jeg er litt mer engasjert.

Vi har vært kjærester siden jeg var 17, og ha 18 år... hee... helt sant!! Det var nesten som kjærlighet ved første blikk... vi har det fortsatt veldig bra sammen. Og jeg kan nok si at han var min første "ordentlige" kjærlighet... vi har vokst sammen i stedet for fra hverandre... Er fortsatt forelsket ofte.... (synes det er så rart) =0) så jeg skal jo være takknemmelig for at vi har det så fint!!!!

Han fridde for 3 1/2 år siden... da gikk jeg enda på skolen,, så vi ville ventemed bryllup til jeg var ferdig utdannet... Kjøpte hus da jeg var 20 år. så nå er det på tide å få et barn inn i familien!!!

Hva er deres historie??

Tror dette blir det siste innlegget på noen timer.. så vet du det :)

Hvor jobber du hen da?? siden du var på jobb i går kveld mener jeg :)

Skrevet

Jeg ser om jeg får sendt den en personlig meldin jeg. Kjente plutselig at jeg ikke var helt konfortabel med å legge inn så mye detaljer. Vet at det er noen her som kan skjønne at det er meg.

Så da får du sikker en PM (som jeg har sett at de kaller det her inne;)) ganske snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...