1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 noen som vet hvor jeg kan finne den barnesangen: momma going to buy you a mocking bird?
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2009 jeg vet at den begynner slik. hush little baby, don`t you cry, mommas going to buy you.....
jeg fant firkløvern Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 søk i google, så kommer den garantert opp.
nawi Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Mama's Gonna Buy You a Mockingbird Hush, little baby, don't say a word, Mama's gonna buy you a mockingbird. If that mockingbird don't sing, Mama's gonna buy you a diamond ring. If that diamond ring turns to brass, Mama's gonna buy you a looking glass. If that looking glass gets broke, Mama's gonna buy you a billy-goat. If that billy-goat won't pull, Mama's gonna buy you a cart and bull. If that cart and bull turns over, Mama's gonna buy you a dog named Rover. If that dog named Rover won't bark, Mama's gonna buy you a horse and cart. If that horse and cart falls down, You'll still be the sweetest little baby in town.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå