fiskelykken7pp Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 er 4+5 og syns jeg de siste dagene har vært litt små-uggen. dette er mitt fjerde svangerskap hvorav ett har vært med lett kvalme men kan ikke huske det begynte så tidlig?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Denne gangen begynte jeg å kjenne kvalmen allerede i uke 5 og har vært konstant kvalm siden. Er 9 +5 nå og skikkelig lei av å være kvalm. Ved forrige graviditet ble jeg kun kvalm dersom jeg ikke passet på å spise regelmessig, og dette merket jeg ikke noe til før i uke 8.
maiiiia Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Er på vei med 3 nå og hadde ekstrem svangerskapskvalme med de to første. begynte ca uke 5-6. nå nærmer jeg meg uke 7 og har kun vært litt uggen. Tenk om jeg kunne sluppet denne gangen :-) Tror det er helt individuelt når om om dette kommer ! Tvi tvi
mammaigjen!! Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Er 6+5. Kvalmen kom plutselig denne uken. Går konstant kvalmen. (og speiselt om natten!?) Hjelper å spise litt, men går ikke så lang tid så er den der igjen:( i de andre svangerskapene var jeg "uggen" men ikke slik som nå, så dette er litt nytt for meg....men det går vel over;) ...dette har vi jo bestemt helt selv he he...
bollus med bolle! Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Hos meg kom den i uke 6 og var mest intens i de første 4 ukene. deretter dabbet den av og nå i uke 12 er jeg kvalm bare noen dager og da bare av og til. Mye avhenger av om jeg har nok søvn i kroppen og selvfølgelig mat i magen til enhver tid, også om natten....slitsomt.. Men! det er jo et godt symtom på at det er noe nedi der!
Scopo Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Jeg ble skikkelig kvalm da jeg var 6 uker på vei. Brekker meg og er kvalm hele dagen. Klarer ikke fungere i det hele tatt, sykemeldt fra jobben er jeg også. Er nå 7+3.
Tøssa Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Ble skikkelig kvalm fra uke 6 og har nå liggi i tre uker og spydd i gjennomsnitt 5 ganger per dag, kan ikke dusje engang uten at jeg må spy etterpå...Heldigvis har jeg fått et par healingbehandlinger slik at jeg nå iallefall greier å spise hver dag!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 ved ca 7 uker, kvalm hvis jeg ikke spiser og kvalm hvis jeg spiser, hadde ingen kvalme forrige svangerskap jeg heller, så dette er ganske slitsomt. går konstant for halv maskin...sukk..
Prinsen & spiren Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Den kom i uke 6-7 og da var jeg kvalm hver dag i 14 dager. Men nå er det bare av og til : ) Er snart 12 uker;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Vært små-kvalm og uggen siden jeg var 3+2, er i dag 5+1 med lik kvalme, verken mer eller mindre... Lite mat som frister og har gått ned 1 kilo, så håper det blir bedre etterhvert. Med førstemann var jeg veldig lite kvalm - veldig lite symptomer også! Synes det har begynt veldig tidlig denne gangen - men det er jo så individuelt... Klems
Veslemus Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Vært kvalm og uggen siden før jeg oppdaget graviditeten ved 4 uker, jeg. Sist fantes jeg ikke kvalm, så dette er veldig ukjent for meg. Vært mindre kvalm nå i helga, fått slappet masse av. Kan ikke gjøre noe før kvalmen kommer sigende. Er 4+6 nå.
makkapakka med spire Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Var uggen før jeg tok test, men ble kvalm for fullt i uke 6. Jeg lå rett ut i ca 3mnd. Så var jeg kun kvalm om morgenen fram til fødsel. Så jeg kasta opp nesten hver dag hele svangerskapet. Jobbet 50 prosent siste 2mnd for å komme meg litt ut.
maria79ro Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 uke 6 hos meg.....oppkast hver dag til uke 13-14
frk.Skog Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er i uke 5+4 og jeg har vært små-uggen siden uke 4, men i dag har jeg vært veeeldig kvalm! Med min forrige var jeg ekstremt kvalm fra uke 5 tom uke 17............................. Håper inderlig at det ikke blir like ille denne gangen! Egentlig er jeg litt glad for at jeg er kvalm for jeg har hørt at det er et godt tegn. Man er så full av diverse hormoner som er nødvendige for at kroppen skal klare denne store oppgaven. Jeg klamrer meg til den magre trøsten og spiser mine ritz-kjeks med glede! Hold ut alle kvalme jenter, vi gjør en kjempe-jobb!!!!!
Johan Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Kvalm fra 3+5 denne gang... Overhode ikke kvalm sist, så det kom litt uventet. Er veldig kvalm enda, er nå 9+2. Håper det gir seg rundt uke 12, for da skal vi på langweekend.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå