Gå til innhold

SÅ ILLE!!!!!...MASSEDRAP AV SPEBARN:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må sies at jeg er gravid og hormonell. Men jeg bare gråter hver gang den nyheten kommer opp. Tenk å redde de stakkars små var. Uten tryggheten fra mor å far.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, helt grusomt. Men det pussige er at det går mye mer inn på oss når det skjer midt i det "siviliserte" Europa, enn når det skjer i "svarteste" Afrika. Mange steder skjer slikt hele tiden.

Skrevet

Det har ikke jeg fått med meg, hvor og når??

Skrevet

Oisann, hvor har du vært de siste årene? I koma, eller på månen?

Skrevet

Fy faen så mange idioter her inne. Selv om jeg syntes dette er trist, betyr ikke det at jeg ikke syntes at barn som blir drept og torturert alle andre steder er grusomt trist. Må jo få lov å komentere en tragisk nyhet, uten å få pepper. Men det er tydligvis formye forlangt inne på disse sidene her.

Skulle vært forbud mot å være så hælvetes korka i sagflisskallene sine...grrrr.

Du som lurte hva dette var om, så var det en barnehage i Belgia(tror det var Belgia) som opplevde at en psykiatrisk pasient kom med kniv og stakk i alt han kom over. 3 spedbarn ble drept veit jeg. Det var mange som ble skadet.

hi

Skrevet

Nå må du roe deg ned en hel del hakk. Greit å være gravid og hormonell, men man kan ikke lire ut av seg sånne tirader likevel. Om du bruker din egen "sagflisskalle" så skjønte du vel at det bare var et hjertesukk - disse sidene er mye preget av "rasisme light" og "Norge må sørge for sine egne først"-holdninger.

Og anonym som spurte hva det var snakk om stilte vel spørsmålet til meg, gjorde hun ikke. Alle har vel fått med seg det grusomme som skjedde i Belgia i går.

Hadde jeg vært deg så ville jeg kommet med en uforbeholden unnskydning til meg, men du er vel for "hælvetes korka" til å gjøre det.

Lyke til med resten av graviditeten, det ser ut som du kan trenge det. Og min dypeste medfølelse til de rundt deg.

Skrevet

Det var jeg som spurte over her.

Grunnen til at jeg faktisk spurte var at det sto massedrap av spedbarn (et spedbarn er et barn under 8 uker). Så da tenkte jeg det kanskje hadde skjedd noe på en fødeavd. et eller annet sted i dag..

Ja jeg har fått med meg småbarnsdrapene i en barnehage i Belgia.

Men det er forskjell på spedbarn og småbarn.

Skrevet

Å ja....unnskyld...my ass...Hvor dum er du?

IDIOTER!!!!!!!!!!!

Skrevet

et spedbarn er et barn under 1 år

Skrevet

Ok, det lå under mitt innlegg så jeg trodde faktisk det var meg du spurte.

Forresten, et spedbarn er per def et barn under to år. De drepte var faktisk spedbarn, de var 9 og 6 mnd.

Skrevet

Eller ett år, definisjonene varierer. Uansett var de drepte spedbarn.

Skrevet

nei, det er pr def et barn under ett år

Skrevet

Og hvor dum er du da..? Som må kalle andre for idiot! :P

Sier faktisk mer om deg enn om hun som spurte!!!

Skrevet

Har ikke fått med meg det der, men er ikke verre det enn de mange, mange tusen fosterdrapene som foregår på europeiske sykehus hver eneste dag.

Små uskyldige foster rives ut av den trygge,varme livmora til mammaen sin, og kastes i en forbrenningsovn.

Massedrap det også. Bare mindre kropper.

Skrevet

Vi klarer vel bedre å sette oss inn i en slik situasjon som er tilnærmet lik vår egen (altså), at vi lever i vesten og leverer barna våre til barnehagen hver dag. Det er lettere å se føre seg denne masakeren og hvordan dette møtet ville vært, om det var i vår egen barnehage......

Skrevet

Jeg skjønner at det er slik og hvorfor, men det burde ikke være slik. Alle barn er akkurat like mye verdt og er akkurat like viktige for foreldrene sine som våre barn er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...