lchristin-nydelig tulle Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 i dag er jeg endelig fødeklar selv om jeg har følt meg det lenge... men det er godt å vite at kommer jenta vår nå så er hun klar for det..hun er ikke prematur lenger!!! og det er trygt!
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer begge to! Ganske tøff tittel, ikke sant?
eplejente Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Først og fremst Grattis!! Høres så kult ut, "fødeklar". Må bare spørre, for vet ikke fra og med når man er fødeklar.. er det fra man er 37 uker, når man begynner på uke 38 liksom? eller tar jeg feil?
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Grattis med det !!!! , Deilig trygghets følelse.Ingen som har hørt noe fra En liten stjerne ???? Kanskje melken virket.... Skal vi fortsette tråden her? Klem klem
Mayken Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så mye:) Selv er jeg høygravid i dag, så kommer etter om hmmm hva blir det 19 dager? Er det ikke når man har 21 dager igjen at man er fødeklar?
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Fødeklar er en stor dag! =) Nå går det radig fremover..!! =) Grattis så masse!
mamma`n til andreas Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Hei enlitenstjerne!!! Hadde store forventniger for deg idag! Gi meg blandings forholdet i denne melkekuren,please:))) Orker ikke mere sex,tror ikke mannen min er så keen heller. Ellers er jeg tiltaksløs,lat og hormonel i dag selv,skylder på mannen min,stakkar....
mammaen til 2+1 Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 God morgen mamma'n til andreas.. =) Ble jo ikke fødsel på meg i natt.. men velger å tro det er fordi jeg brukte smør og ikke margaring.. =) (lov å håpe) Jeg fylte opp et stort glass melk og en god spiseskje med smør kokte dette sammen i et par minutter. Men det står alltså margarin på kjerringtrådsiden.. det innlegget som er om kanel. I følge dem det virka på hadde begge fått rier innen ca 3 timer! Noe som stemmer bra med tiden det tar førdet når ned i systemet.. =)
eplejente Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Ja kanINA *høygravid* da er det sikkert noe rundt der. når det er omtrent tre uker til termin. Var det jeg trodde. JM har også sagt at barnet er "ferdig utviklet" når det er 37 uker. Da skal det liksom ikke være noe fare om man føder før termin.
Mini LK Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Da er jeg og fødeklar idag, ikke at det forandrer på så mye. Sitter nok her neste helg også. Lurer på hvem som blir først, spennende:D Lykke til alle fødeklare eller klare for å føde ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå