Chiquita Bananas Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Sitter her på natta med forkjølelse og ikke får sove mer - så da tenkte jeg å sitte litt på pc'en og kikker ut vinduet mot verandaen. Ligger masse snø ute og det er stille - men så legger jeg merke til noe ved lyktestolpen nede ved hovedveien et par hundre meter unna at i lyset så laver det kraftig ned med snø !!!!! Hæ...... Så jeg går til kjøkkenvinduet på andre siden av huset og der faller det ikke ned et snøfnugg - kikker næmere ut vinduet på verandaen og mot hagen og der er det like stille - og går i et annet vindu som vender mot en lyktestolpe lengre borte på hovedveien og der snør det også..... Hadde det ikke vært fordi det er midt på natta og jeg gidder ikke kle på meg så skulle jeg gjerne gått ut til hovedveien og sett dette ordentlig. Så rart - at det snør rett nedenfor meg, men ikke rundt der jeg bor !!
camilla^ Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg bor i ett slikt "snøhull". Går jeg 200m bort i gata, er det nesten ikke snø mens hos oss er det masse. Slik var det der jeg bodde før også. hjemme var det masse snø, og stedet det snødde først på. Mens i byen, på jobben min og de fleste andre steder var det mye mindre. Så når andre finner årets første hestehov hadde jeg masse snø å leke i enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå