Gå til innhold

noen andre med termin snart som er veeeeldig lei av å vente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg termin 27.1, dvs tre dager igjen (ja for klokken er over 24, hehe)... går hele tiden og kjenner etter tegn, men det er ingenting på gang enda. snudd døgnet har jeg og, rotet det fint til... men hvem bryr seg, ikke har jeg barn, og permisjonen er begynt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin for en uke siden og en termin om 14 dager, så joda går å ser etter tegn og går å venter selv. Sover gjør man ikke om natten heller.........

Skrevet

Har termin om nøyaktig en uke. 7 dager!!!! Og er så hinsides lei! Har så mye nedpress og mensevondter at jeg holder på å miste forstanden. Så mange hint om at noe er på gang, men ingenting resulterer i noe som helst. Bare tømmer ut kreftene. Ingen ork til noe som helst lenger. Så i dag blir det nok en tur til apoteket

Skrevet

jeg har ikke termin før 14 feb. men har vært "plaget"(om jeg kan si det sånn) av sterke maserier en stund nå,så jeg venter og venter..har fått tidlig med to så dette kan bli laaang vente tid om det ikke skjer noe før termin..

har fått nedsunket mage,sterke kynnere som har hatt intensitet på 1-2min i flere timer...brystspreng(ikke så masse)

den ene dagen når det var så tett med dem maseriene så skalv jeg som et aspeløv,kvalm og fløy på do,men var redd ungen skulle komme ut i do,så det kom ikke mye for å si det sånn..

men da var jeg sikker på at ting var i gang...dem varte jo også så lenge..men kl.3 på natta så var det bråstopp.

så dette skal bli morosamt..=)

det som skjedde etter dette var at kynnerene har flytta seg fra å komme øverst til å ta tak nederst i magen og ryggen.så merker at derm begynner å komme som mer rier..og murringer..

så her begynner jeg og å bli desperat.

Skrevet

I uke 40 i dag, og JA! Nå kan han bare komme ut...!:)

Skrevet

termin torsdag, veldig lei, føler jeg kommer til å gå på overtid:s

Skrevet

Gal av lagsel, gal av å tenke på, gal av å vente.. kommer ikke på teksten..

har fått ammetåka.. men det finnes en sang som beskriver litt om hvor fødeklar jeg er blitt.. Føler meg overmoden... blir snart til råtten frukt vis ikke ungen kommer snart..! har bare 7 dager igjen.. så burde ikke ta helt av.. men har fått konstantert 3 (veldig stolte) cm... så da kan riene bare komme!!!

Skrevet

Jupp, er leileileeeeeeeeiiiiiiii...... Er 8 dager på overtid og har overhode ingen tegn til fødsel. Gikk 15 dager over sist og gjorde da som deg, snudde døgnet. Nå har vi ei på tre år som holder orden på døgnrytmen min..:)

Skrevet

I dag er jeg i uke 40, å ja, ganske lei...

Eller, er vel egentlig ganske nyskjerrig på hvem som bor der inne=)

Skal bli godt å få henne ut!

Skrevet

Slenger meg på her, har ikke ul-termin før 9 feb, men min egen er om 1 uke og både jm og jeg selv satser på menstermin ettersom jeg har så store sf-mål. Er veeeldig lei nå, er absolutt sistemann dette her;)

Hadde forresten passet bra med et bursdagsbarn i dag:);) det er lov å håpe;)

Skrevet

Har termin i dag, men ingen baby ennå. :( Alle maser om at vi får ha sex siden det skal være bra, men har ikke fått noe effekt av det ennå iallefall. Trodde det kanskje var noe på gang to kvelder på rad nå, men har nok bare vært ønsketenkning.

Skrevet

sex ja... trodde vi skulle ha det nå i helgen. hadde snakket om det for å prøve å sette i gang saker og ting. men da jeg tok initiativ (både fre og lø) var han ikke interessert. føler meg helt j... når jeg blir avvist på det området. og med litt graviditetshormoner så blir det ekstra ille. føler meg stygg og feit, vil bare ha denne ungen ut... men kan jo ikke tvinge han heller akkurat. men syntes han kunne gjort et forsøk. tror jeg må i gang med noen skikkelige kjerringråd i morgen for å prøve å sette i gang dette her.. har prøvd lakris, kanel, sterk mat. hva skal jeg prøve nå da tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...