Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Vi er ikke enige, jeg og eksen. Bra vi ikke bor under samme tak lengre. Gutten er stygg på håret når faren har tatt han med til frisøren, og det han liker, liker ikke jeg. Hårstilen faren synes er fin, er en stil jeg synes er direkte usmakelig megastygg.Æsj! Nå har gutten fått hårklipp av far, sist fikk han hårklipp av meg. Og han ser helt dust ut. Lang pannelugg helt oppe, og det ser virkelig helt borti staur og vegger toskete ut! Har dere sett dum og dummere? Da har dere sett hårklippen til gutten min!! Gjett hvem som skal få ny klipp! Gruer meg til nybrillene hans kommer. Det er jeg som har bestilt infatningen, og sist ble faren dritsur fordi han synes infatningen var stygg. Jeg synes den var fin. Denne gangen valgte jeg brilleinfatninger som ser rett og slett sofistikert ut. Vi snakker her ikke om en baby, men en skolegutt. Han er meget misfornøyd med hårklippen selv, og gikk med en genser på hodet når han kom hjem. Jeg har lovet han at her skal det fikses og trikses, sånn at han slipper å skjemmes på skolen. Far og mor er ikke enige om noen ting, og gutten står i midten og tør ikke si fra til pappa at han synes han ser dustete ut med panneluggen langt oppi hårfestet.. Vil du se bilde av gutten min?Da kan du google dum og dummere, for akkurat sånn ser han nemlig ut, stakkar. http://www.scope.dk/film.php?id=944
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 På tide å la gutten få bestemme selv ja, siden han er i skolealder. Legg opp til at gutten skal få si meningen sin om hva han vil ha, og ikke kommentere det han har fått på en måte. La gutten få alenetid sammen med frisøren for eksempel. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå