Juni 2009 * April 2012 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Tror jeg har kommet fram til at lillejenta mi skal hete Emma Linnéa : ) Hva syns du om det? Vet at begge er ti på topp, men jeg har ingen i min omgangskrets som heter noen av delene.
Sweet Georgia Brown Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Väldigt fint det! Klingar bra sammen.
MღM Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Veldig fint skal dere bruke det sammen? eller bare Emma? uansett så fungerer det veldig fint med begge to sammen. Jeg har funnet ut at det er ikke så lett i forhold til den ti på topp listen. Selv om de er ti på topp nå, betyr jo kanskje også at mange unngår disse navnene og at det derfor kanskje ikke er så mange som har samme navnet likevel Det viktigste er jo at mor og far liker navnene
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2009 Skal bruke det sammen ja, Emma Linnéa ) Liker det kjempegodt jeg, og bryr meg overhodet ikke om lista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå