Gå til innhold

Hva syns du om navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har kommet fram til at lillejenta mi skal hete Emma Linnéa : ) Hva syns du om det? Vet at begge er ti på topp, men jeg har ingen i min omgangskrets som heter noen av delene.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Väldigt fint det! Klingar bra sammen.

Skrevet

Veldig fint :D skal dere bruke det sammen? eller bare Emma? uansett så fungerer det veldig fint med begge to sammen. Jeg har funnet ut at det er ikke så lett i forhold til den ti på topp listen. Selv om de er ti på topp nå, betyr jo kanskje også at mange unngår disse navnene og at det derfor kanskje ikke er så mange som har samme navnet likevel ;) Det viktigste er jo at mor og far liker navnene :)

Skrevet

Skal bruke det sammen ja, Emma Linnéa :))

 

Liker det kjempegodt jeg, og bryr meg overhodet ikke om lista :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...