88mod Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Leste nettop en artikkel om at barnet bare sover en time om gangen i mors liv og at en bør kjenne liv. Ble veldi nervøs nå..er 16+2 uker på vei,og har kjennt akkurat som en fiskehale som slår inni magen,regner med det er den lille. Men nå er jeg redd det er for lenge siden jeg har kjent det? Og for at den lille ikke får nok næring,at jeg ikke får i meg nok mat...tror dere det er noe å bekymre seg for?
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Nei, det er ikke noe å bekymre seg for i det heletatt. Du er jo også relativt tidlig så er ikke alltid de som er kommet like langt som deg kjenner liv i det heletatt ennå, så bare slapp av du:) Er bare å spise variert og jevnt igjennom hele dagen så skal du se babyen vokser å kiloene kommer rasende etterhvert:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Er det ikke sånn at babyen tar det den trenger, også er det som er til overs til mammaen? Det har jeg hørt ihvertfall, så da er du uansett du som ligger på etterskudd ernæringsmessig..
b10na&lillegull Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Ja nettopp, babyen tar det den trenger, så det er sjelden noe fare. Liv trenger du ikke kjenne regelmessig før uke.. er det 28? Jeg er i uke 18 og har ikke kjent noe, syns det er kjedelig men det er ingenting å bekymre seg for
raffen Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Ikke bekymre deg..jeg kjente ikke noe før uke 19 og er 2,gangs...men akkurat de ukene du er i nå går sååååå sakte og man vil gjerne det skal skje noe!!!!
lykkeligV Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Du trenger ikke bekymre deg. jeg er snart i uke 20, og har ikke kjent spark enda. Det er fordi morkaka mi ligger foran, så det kan enda gå litt tid før jeg kjenner noe...kjedelig, men alt er i allefall bra med barnet =) Var på UL på mandag nemlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå