Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettop en artikkel om at barnet bare sover en time om gangen i mors liv og at en bør kjenne liv. Ble veldi nervøs nå..er 16+2 uker på vei,og har kjennt akkurat som en fiskehale som slår inni magen,regner med det er den lille. Men nå er jeg redd det er for lenge siden jeg har kjent det? Og for at den lille ikke får nok næring,at jeg ikke får i meg nok mat...tror dere det er noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe å bekymre seg for i det heletatt. Du er jo også relativt tidlig så er ikke alltid de som er kommet like langt som deg kjenner liv i det heletatt ennå, så bare slapp av du:)

Er bare å spise variert og jevnt igjennom hele dagen så skal du se babyen vokser å kiloene kommer rasende etterhvert:)

Skrevet

Er det ikke sånn at babyen tar det den trenger, også er det som er til overs til mammaen? Det har jeg hørt ihvertfall, så da er du uansett du som ligger på etterskudd ernæringsmessig..

Skrevet

Ja nettopp, babyen tar det den trenger, så det er sjelden noe fare.

Liv trenger du ikke kjenne regelmessig før uke.. er det 28?

Jeg er i uke 18 og har ikke kjent noe, syns det er kjedelig men det er ingenting å bekymre seg for :)

Skrevet

Ikke bekymre deg..jeg kjente ikke noe før uke 19 og er 2,gangs...men akkurat de ukene du er i nå går sååååå sakte og man vil gjerne det skal skje noe!!!!

Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg. jeg er snart i uke 20, og har ikke kjent spark enda. Det er fordi morkaka mi ligger foran, så det kan enda gå litt tid før jeg kjenner noe...kjedelig, men alt er i allefall bra med barnet =) Var på UL på mandag nemlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...