Tredje barn på vei Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Får man bare penger ut i fra hva man har tjent tidligere om man er arbeidledig?
vildejenta Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 vis det er dagpenger du mener så blir det beregnet etter det du har tjent før ja
~sjiraff~ Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Ja man får vel ca 65% av den tapte inntekten.
vildejenta Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 du får 62,4 % av tidligere inntekt.men du må ha tjent minst 105 000 i forige kalender år eller minst 210 000 i løpet av de 3 siste kalender år.
Tredje barn på vei Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Ja da kan jeg ikke gå arbeidsledig heller.. Huff er så vanskelig. Finner jo ikk eno jobb og jeg nekter å gå tilbake til man gamle arbeidsplass
unnl Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Og så får du det ikke ut fra nåværende lønn, men regnet ut fra personinntekt på forrige ligning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå