Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 jeg kjøpte denne sprayen og jeg må si at jeg IKKE er fornøyd! står man kan bruke den til sklidemiddel, men jeg tørker rett og slett ut av den! blir helt tørr. sliter vanligvis med at jeg blir så våt at gubben klager på at det er for vått så han må tørke oss litt underveis. når jeg bruker den sprayen, blir jeg så tørr at vi ikke kan ha sex... den gikk fort i søppla for og si det sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 helt enig med deg, dumt produkt, det var bare lureri !!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Tullinger! Hva er problemet? Alt fungerer ikke for alle. Alle tester viser at denne har kjempe god virkning. Denne har blitt testet av skikkelige leger.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Tulling kan du være selv!!! selvøfgelig vet jeg jo at et ikke fungerer på alle!! men at den skal tørke ut??? HALLO har du vært borti et sklidemiddel som tørker ut?? HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Alles slimhinner er jo forskjellig, og virker forskjellig på produkter. Jeg hadde den med til gynekolog etter at jeg så alt det negative en person har skrevet her inne, og hun sa at denne virket helt suveren! Så jeg har ingen betenkeligheter med den. Men hun sa også at alles slimhinner er forskjellig og reagerer forskjellig, så man måtte prøve seg frem. Akkurat det samme med intimsåper, noen tørker jo i hjel av Dr. Greves og lactacyd, som også er laget for underlivet. Sånn er det jo bare. Ikke alle tåler alt, men at det er et møkkaprodukt fordi om det ikke virker på deg er vel å ta litt hardt i. Men igjen, dette er jo et forum for egne erfaringer, så sånn er det jo bare. Men din mening er jo ikke den samme som alle andres, og omvendt. Heldigvis. Men man vet jo ikke før man har prøvd. For meg og for mange andre, har den jo virket veldig bra, mens for andre er den bare som et vanlig glidemiddel og for de siste virker den ikke. Så enkelt er det jo.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 jeg ville ikke prøve den som et glidemiddel. jeg ville prøve den fordi jrg ville prøve og piffe opp sexlivet med noe nytt. så andre skrev om denne og den var såå bra. Tenkte jeg kunne prøve denne, men det var ikke npe virkning annet en at jeg ble helt knuske tørr. det er derfor jeg mener at det er et møkkaprodukt! jeg har heller ikke snakket for noen andre enn meg selv, sa bare hva jeg mente om den etter min opplevelse. da blir jeg mektig provosert av at noen kommer og sier jeg er en tulling!!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Jeg syns også du er en tulling. Du har jo gjort alt for å snakke dritt om et produkt som alle andre har positive opplevelser med. Syns det er latterlig å være så gretten fordi dette ikke fungerte på den gamle fitta di så skal du bare komme med negative utalelser om det. Hold det for deg selv syns jeg. Vi er alle lei av deg nå.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Fy F... dere her inne har seriøst alvorlige problemer!!! til deg anonym 22:21 har nå vel faen ikke gjort alt for og snakke dritt om produktet!! jeg er ikke gretten, men jeg tenker nok at fitta mi er en del yngre en fitta di, men at jeg er eldre en deg i hue er jo bombesikkert!! men nå gidder diskutere med sinnsyke kjærringer her inne!!! skrev bare min erfaring THATS IT!!!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå