hundemamma ♥ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Var innom på en barnebutikk i dag for å se etter en tralle til vesla. Uten å legge merke til det tok jeg feil type Mountain Buggy/OTH for å sammenligne vognen størrelsesmessig. Jeg ble skikkelig irritert på karen som hadde solgt meg nevnte vogn da vognen jeg holdt i var mye nettere og ikke minst smalere i understellet (den med røde bremser) enn min som var den utgående modellen men som skulle være lik størrelsesmessig. Vognen har irritert meg fra starten av for den er DIGER sammenlagt. Det endte med at sambo kom og reddet situasjonen med og høflig fortelle meg at vognen jeg holdt i var en annen modell enn vår. Den var helt lik bare mindre. Fantastisk!! En Mountain Buggy som ikke er et romskip i bagasjerommet!! Så nå tror jeg heller at jeg selger min nesten nye gamle vogn og får meg en Swift
Mrs. Bouquet Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Den har ikke jeg sett før heller, visste ikke at den eksisterte. Men må si jeg ble skuffet over at den ikke var på langt nær like fin etter min smak.
hundemamma ♥ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Hjulene er litt mindre selvsagt men vognen er helt lik en "vanlig" modell i en mindre skala all-over og skyggen er litt rundere på toppen. Ikke mye, men litt. Den var faktisk veldig fin.
turbotassen Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Hva er prisen på den da? Vet du om den er like lang i ryggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå