Gå til innhold

Å gi meg litt luft da!!!


vips-77

Anbefalte innlegg

Får jo nesten ikke puste, spesielt etter jeg har spist... det er jo ikke plass til noe... Husker jeg hadde det sånn forrige gang også, og at det var en drøm da magen datt litt ned, men husker ikke hvilken uke det skjedde i........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! det gleder je meg til også... Jeg kaster opp alt je spiser på kveldstid for det er rett og slett ikke plass til både mat og luft. Noen som vet når magen som oftest går litt ned igjen? Det er kanskje veldig individuelt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at jeg ikke er åleine om dette! Har en på 3 år, men kan ikke huske at det var slik da. Jeg hiver etter pusten og får nesten panikk fordi jeg ikke får nok oksygen. Jeg vil også gjerne vite når dette går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er lenge igjen nå...

 

Et lite tips som hjelper meg, er å stå litt etter at jeg har spist for mye. Da føles det i alle fall som om maten fordeler seg litt, selv om det nok er bare innbildning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 nå, og syns egentlig det har blitt mye bedre. Uke 35 strides de lærde om, eller mest jeg kanskje. LItt usikker termin, men vet i hvert fall at sykehustermin ikke stemmer. Da har jeg i så fall befruktet meg selv, ring VG og se og hør.. Så det er vel håp om at magene synker litt etterhvert her nå. I tillegg kan det være lurt å spise litt mindre og oftere, slik at vomma ikke blir helt stappfull =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er rundt uke 35 at livmoren er på sitt høyeste, for så å synke ned i bekkenet. Prøv med små måltider, spis heller oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 32,3 og her har magen sunket litt. Halsbrann og kvalme er ikke like ille som det var, og jeg er meget sulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...