Gå til innhold

flere som har veldig AKTIVTE 1-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 15 mnd er høyt og lavt hele dagen. Plukker på alt, trykker på knapper, vrir på det som kan vris, åpner skapdører, krabber og går rundt, krabber opp i sofaen for å vri litt på bildene på veggen. Nå for tiden er det fryktelig spennende å trykke av og på de lysbrytere han finner (lamper rundt i huset). Ikke mange sekundene han gidder å sitte på fanget å kose......her skal ALT utforskes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente aktive 1-åringer...

Skrevet

Min e 10 mnd og gjør akkurat det samme! :) Finingen! E visst bare å venne seg til det!

Skrevet

Høres jo ut som en helt normal 1. åring.

Skrevet

Hehe, hørtes prikk lik min gutt på 16mnd det der :) Umulig og dra på besøk nesten. Er jo eldorado for gutten vår når han er på besøk hos folk for det er så mye som står fremme som vi ikke har tilgjengelig for han her hjemme. Kan bli litt mye av og til ja. Derfor har jeg ryddet vekk ting og tang her hjemme til han blir litt større, fått krok på kjøkken døren og har heldigvis dør til alle andre rom. Klatre i sofaen får han bare holde på med, har endelig lært seg og krype ned også nå. Min sønn går ikke enda men blir enda mer fult liv når han begynner og går tenker jeg ;p

Skrevet

Hei! Jeg har en gutt på 15 mnd og han er akkurat som din tror jeg. Han er overalt og jeg er veldig glad når han er i seng i sjutida, da kan man endelig gjøre noe av det man har lyst til. Men så ender det med at jeg finner senga ganske tidlig jeg også. Nå er jeg på vei med nummer 2

( planlagt) men kjenner jeg er glad gutten min har startet litt med dagmamma. For jeg greier ikke helt å henge med jeg når han er overalt og jeg er småkvalm og sliten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...