Gå til innhold

Kjempefin sang til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg satt og hørte på en av favorittmelodiene mine, og samtidig sitter jeg her surfer på bryllupsforumet, og da tenkte jeg at jeg ville foreslå denne sangen til bruk i bryllup.

Den heter " Ett liv för mig "

Real Group har en kjempefin versjon av den, og teksten er som følger:

Kan jag få skänka dig en ton och samtidigt dela den med dig en önskan jag har och jag känner dig svar vi behöver inga ord.

Kan jag få skänka dig min tid och vill du sen dela den med mig I säkert förvar nu mitt hjärta du har och varje stund jag är med dig så vet jag att min dröm har blivit sann.

Ett liv för mig är ett liv med dig. Doften av ditt hår, varje liten tår gör mig mera säker på att ett liv för mig är ett liv med dig.

Jag kommer alltid, alltid att älska dig.

Kan jag få skänka dig en ros en vacker och annorlunda ros. Den finns bara i vår blomfantasi och varje morgon slår den ut.

Kan jag få skänka dig en ton, som alltid ska spela inom dig. Försiktig men fri klingar vår melodi och när den stilla flyter på då vet vi att vår dröm har blivit sann.

Ett liv för mig är ett liv med dig. Doften av ditt hår, varje liten tår gör mig mera säker på att ett liv för mig är ett liv med dig.

Jag kommer alltid, alltid att älska dig.

Ett liv för mig är ett liv med dig.

Ville bare dele denne med dere her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den som bryllups"vals", kjempefin!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...