Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 I dag har jeg vært hos legen, leeenge...!! Her på sykehuset altså, legen er hun som er behandleren min. Først snakket vi om MINE følelser og sånn, greit nok det. Etter det kom konklusjonen: Jeg har ikke lengre lov til å gå ut uten følge, jeg får ikke sitte på rommet mitt mer enn en halv time om gangen, aleine altså. Jeg MÅ spise så og så mye i løpet av en dag - ellers blir jeg tvangsinnlagt og må få sonde=( Jeg MÅ spille på lag med personalet her, ellers blir jeg tvangsinnlagt en annen plass, der de tar fra meg ALT jeg kan prøve å ta livet mitt med - dvs at de tar absolutt alt?! OG jeg er herved på grensen til det som vil si å ha en alvorlig spiseforstyrrelse. - Og jeg som ikke tenkte at jeg var syk en gang? Jeg innser det, NÅ, at jeg trenger hjelp. Og det er lett å si nå, når jeg er aleine, men snart kommer sykepleierene å henter meg, og da klarer jeg ikke lengre å samarbeide..!! Åhr! Vi tok også opp USA-turen, som liksom er om en mnd. Legen sa at jeg ikke får reise, mest sannsynlig. Fordi hun ikke tørr å sende meg rett fra sykehuset og til New York, det vil si at jeg skal være her minst en mnd til sa hun!!! Jeg som hadde gledet meg sånn til USA? Til å se min kjære svigerinne igjen?! NÅ er jeg helt ute altså, håper jeg roer meg snart. Og vet det kanskje er totalt feil plass å buse ut med dette, igjen, men jeg MÅ skrive ned ting og få det ut bare.. Bah.
erteposen + 4 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Masse lykke til!!! Håper du får mye god hjelp slik du kommer deg på bena, og får kontroll over sykdommen din. Klem.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Sykdommen, ja. Det høres så alvorlig ut. Men jeg burde vel skjønne at det kanskje er litt alvorlig. Og jeg prøver virkelig å ikke la det gå så langt, men.. Jaja...
MissUnderCover Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Lykke til videre! Håper du får den behandling og hjelp du trenger, og at du kanskje får reist likevel? Motivasjon til å samarbeide kan jo være at om du gjør det så kanskje du får reist? Klem og lykke til!!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Takk! Jeg lover at jeg hvertfall skal prøve, jeg prøver å håpe at jeg får reise også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå