Gå til innhold

Symptomer?


Toblå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

 

Jeg er full av symptomer denne gangen. men det er sikkert fordi jeg kjenner etter. Fra undt da jeg hadde eggløsning og fortsatt kjenner jeg konstant en ubehagelig "murring" nederst i magen. Jeg har fått hjertebank og noe som kjennes ut som brystspreng. Jeg er heldigvis ikke kvalmen noe som jeg ikke var sist svangerskap, så er jeg heldig slepper jeg unna denne gangen og....

 

Håper alt det beste for deg (og meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke ikm før på tirsdag men de positive testene ligger strødd rundt meg her i dag. Jeg testet før tiden fordi jeg fikk sånn rar følelse i magen. Det er vel en form for svak kvalme. Føles litt som dagen derpå. Småuggen i magen, men ikke så mye at det er nødvendig å spy.Derimot ligger den noen lunde konstant.

 

Planen min er å få minst mulig symptomer..hehe men desverre har jeg vel sagt fra meg kontrollen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utålmodig etter å få vite så jeg går å kjenner etter hele tiden ;)

Men kan ikke kjenne noe igrunn.. Hvilke tegn kan man forvente så tidlig..?

Sist var jeg full i hormoner på en positiv måte ;) det synes i alle fall mannen, for jeg ble veldig nærhetssyk :P hehe

Og så har mannen baby-lukt på halsen!!! det har jeg ikke kjent på ham siden forrige svangerskap :P så det håper jeg stemmer denne gangen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både kjempeømme bryster, humørsvigninger og må tisse hele tiden. Kjenner også ganske mye murringer nede i magen og har småsmerter i korsryggen. Har prøvd lenge, så jeg er nok sikkert ganske var også, men synes jeg kjenner mye egentlig. Sist kjente jeg ikke noe annet enn ømme bryster før jeg ble kvalm i uke 8...Håper det ikke blir så mye av det denne gangen.

 

Men er det noen av dere som har barn fra før som kan se antydning til mage allerede? Har termin 1. okt og kan ikke fatte at jeg skal merke det enda?!!! Men magen er definitivt større enn vanlig.

Med Pergotimekurer er det jo en viss sjanse for at det kan være to...kanskje det er derfor...hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så lang på vei enda, kun 4 uker og to dager, men har en rekke symptomer allerede. Har lest at man ikke blir kvalm så tidlig, men det er jeg!!! Treg mage og stikkinger i eggstokkene, hoven kjede og mye utflod. Alle veldig behaglige symptomer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 4 uker i går, og har ikke kjent noe som helst til da. I går kveld og i dag kjenner jeg at det er noe med magen, men ikke noe ubehagelig. Litt greit å kjenne noe også! Men håper jeg slipper unna kvalmen fremover. Søstra mi var nemlig kvalm før hun fant ut at hun var gravid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok positiv test i går, og er i uke 5 nå. Har sannsynligvis termin i begynnelsen av oktober. Dette er min første. :)

 

Jeg vet ikke om alt jeg føler bare er psykisk, men allerede noen dager før jeg tok testen, følte jeg en god del symptomer. Jeg har fått litt vanskelig for å sove om natta, og drømmer utrolig mye rart for tiden. Vanligvis husker jeg ikke drømmene mine når jeg våkner, men det gjør jeg nå. Er utrolig trøtt hele dagen, og har bare lyst til å sove.

 

Ellers går jeg egentlig bare rundt og smiler, tenker på det hele tiden, og har lyst å rope det ut til alt og alle med en gang. Det er en alt for stor hemmelighet å holde på, og alt for lenge før det er "trygt" å begynne å fortelle om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper

press ned mot underlivet

litt murringer innimellom

tisser litt oftere en før

enkelte dager strekk i livmortrådene

begynte å brekke meg under tannpussen i dag...det gjorde jeg sist også..( men ikke kvalm ellers)

magen er mere oppblåst pga luft.....men det roer seg vel om en stund.

 

Blir mitt 3. barn =) Lykkerus fortsatt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ømme bryster og treg mage. Har en følelse av oppblåsthet i magen. Min foreløpige termin er 6 okt, skal til legen 3. feb. Dette blir vår første!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg har kvalmen kommet allerede! IKM er først på søndag, men har vært kvalm siden mandag (8 dager etter EL) og testet positivt i går. Har også merket mensmurringer allerede få dager etter EL.

 

Merket symptomer tidlig forrige gang også, men ikke kvalme. Håper ikke det betyr at jeg kommer til å slite med kvalme denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tlnemi....samme her!!!!!!!!! Jeg drømmer masse rart, og er sliten hver morgen når jeg våkner! I tillegg har jeg meget ømmebryster, må på do å tisse to ganger i timen, og "menssmerter" nederst i magen og korsryggen...

 

Og det kan ikke sies for ofte: det er alt for stor hemmelighet å holde på, og alt for lenge til det er "trygt" å fortelle andre om det!!! :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente murringer nederst i magen allerede de dagene jeg hadde eggløsning, hverdag hele dagen etter det til nå i uke 5....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...