Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Foreldre sitter ved siden av brudeparet. I følge skikk og bruk skal brudens familie sitte nærmest brudeparet slik at bruden har sin far eller eldste mannlige familiemedlem på sin høyre side mens brudens mor sitter til venstre for brudgommen. Brudgommens foreldre sitter ved siden av hver av brudens foreldre. Forlovere skal sitte nært brudeparet og ha hverandre til bords om de er av ulikt kjønn. Du kan jo gjøre som du vil da... egentlig...
Tøssa Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 skal og skal...finnes vel ingen regler på det??
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Regler og regler... det finnes skikk og bruk retningslinjer som beskrevet over her. Men man må jo ikke gjøre det etter "boka". jeg ville plassert de nærme brudeparet hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 I de fleste bryllup jeg har vært, har brudeparet sittet ved siden av sin forelder av motsatt kjønn, deretter kommer den andre forelderen, og så forloverne, deretter søsken av brudeparet...I noen tilfeller har også forloverne sittet overfor foreldrene.. Men som sagt; alt er vel "lov", og ikke sikkert denne rekkeføgen passer alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå