Gå til innhold

Dere som har jente og gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er roligst og hvem er mest aktiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er minsten bare 11 mnd, men foreløpig ser det ut til at han er den roligste av de. Men det skal vel sies at de er begge rolige og greie barn.

Skrevet

Min gutt som blir 6 i april er mest rolig og bedagelig, og jenta mi som blir 3 i april er mest aktiv, høres mer, syter mer, prater mer og er også mer kosen.

Skrevet

Er så individuelt at det er umulig å si, men har tre gutter der to er rolige og en vilter. Og jenta mi var rooolig baby, forandra seg etterhvert det da men... =o)

Skrevet

Vår jente er den den mest utfordrende. Høyt aktivitetsnivå og veldig drama-queen. Må skje noe hele tiden og ganske så utspekulert.

Sønnen vår er en helt annen type. Rolig og sindig og ikke noe tull.

Gruer meg til jenta vår blir tenåring, hun kan nok bli en vrien nøtt, rett og slettt!

Skrevet

vesla er bare 11 mnd da, men hun ser ut til å være tøffere enn broren. Kaster seg uti ting i mye større grad enn det han gjorde. Hun var også MYE mer aktiv inni magen enn det han var.

Skrevet

Storesøster har alltid vært en rolig jente. Vi trang ikke ha sikringer på skuffene, trang ikke sele i vogna, hu klatra ikke ut av sprinkelsenga før passert 2 år og gjorde det kun om morgenen. Godt sovehjerte og sovner hvor det skal være.

Nå er hun snart 4 år og er en utfordring uten like, en kamp hver dag.

Lillebror går i alle skuffer, drar ned alle håndklær, reiser seg opp i vogna, roter verre enn 10 mann.

Han er 1 1/2 år og sover urolig, og det er nærmest umulig å få han til å sove andre plasser enn hjemme. Og han skal opp når han våkner!!, ikke 5 min etterpå!

Han er også en sann makk, spreller og er opp og ned opp og ned.

Skrevet

Begge aktive, men lillebror er værst. Gikk da han var 10 mnd og vært høyt og lavt siden.

Skrevet

Nå er minstejenta bare 5.5 mnd ennå, men hun er enormt rolig. Like bestemt som broren, men kan ligge å leke selv på gulvet. Det er jeg ikke akkurat bortskjjemt med av storebroren.

Skrevet

Her er det jenta som er mest urolig og som har "krevd" mest for å si det sånn. Om det skyldes at hun er jente eller lillesøster vites jo selvfølgelig ikke... Moro med litt action også da:-)

Skrevet

Sånn på babystadiet så har han vært mest aktiv-hun er så rolig og forsiktig i forhold på en måte:-) Skal bli spennende å se når hun blir større..

Skrevet

Har 1 gutt og 2 jenter, vil si at de har vært like aktive i småbarnsalderen i hvertfall....hvordan det blir når jentene blir større vet jeg ikke... Men fra baby og opp til 3års alderen har jeg ikke merka særlig forskjell, kansje litt annen lek med jente på 3år som er veldig rosa og prinsesse orientert...og ørlitt mindre "brum-brum-bråk"...men ellers har de vel løpt, herja og tulla like mye..

Skrevet

Jeg fikk gutt og så jente. Gutten var kjell-propell og fra 4 mnd ålte han seg rundt.

Minsta er nå 9 mnd og åler seg litt (det har hun gjort leeeenge, men det er så rolig og med så liten radius at det er knapt vist å ha på trappegrinda.

Nå er gutten roligere, dvs som gutter flest (4,5 år har han blitt).

Skrevet

Vi har to av hver, eldste er gutt, så to jenter og så minste er gutt. Hos oss er den meste aktive ene jenta og den roligste ene gutten. De andre er sånn midt på treet, liker å hærje og full fart men sitter og i ro lange perioder å leker...

Skrevet

Hadde bare lys å fortelle at sånn var ei av jentene her i huset å, tenkte mange gang hvordan skal dette gå..... Nå går ho på ungdommskolen og er ei rolig og flott jente. Lite eller ingen krangling her hjemme med henne, masse venner og kjempe flink med de to yngre søskene sine...

Skrevet

altså

-gutt nr 1- urolig så det holdt da han var liten

-gutt nr 2- roooolig til han passerte 2 årsalderen

-gutt nr 3- blandet..:)

-gutt nr 4- seriøst aktiv, men blid som ei sol

-jenta - meget aktiv men super blid:)

hadde også fått hørt at jentene er roligere en gutter men har blandet erfaring der ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...