Gjest Trollbundet Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Går det ikke an å ta av helt hele trekket for å få vasket det da??? Datteren vår på 3 spytte oppi den i bilen da vi var kommet nesten helt hjem fra Trondheim i går kveld.Jeg har ikke orket å vasket den enda.Men tenkte jeg skulle prøve nå da..Prøvde å gnikke med en klut siden jeg ikke fikk av trekket,men fy fader så grusomt! Den lukta kverker meg,æsj! Blir kvalm av den... Skulle gjerne ha fått hatt av trekket og fått vasket det skikkelig!
Gjest Trollbundet Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Det var Izix Combi den heter,ikke izix1..Jeg søkte den opp på nettet,men ikke mye rart som stod om den der nei! Ingen som har den her da??
Gjest Trollbundet Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 dytt sikker på at noen missforstår hvilken bilstol jeg mener,siden jeg skulle skrive feil!
*smula* Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Mener du Besafe Izi Combi X1? Da finner du bruksanvisningen her http://www.hts.no/norsk/pdf/bruksanvisning_combi.pdf og på side 16 står det hvordan du tar av trekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå