Gå til innhold

jobber dere ofte overtid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er snart 14 mnd. Jeg begynte i ny jobb etter permisjonen, to mnd siden. Har inntrykk av at det forventes mye overtidsjobbing og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Har jobba mye ekstra (ca 10 timer totalt) denne uka. Heldigivs har jeg en fleksibel jobb og kan jobbe litt hjemme etter at snuppa har lagt seg. Men syns det er ganske pyton likevel. I går var jeg på jobb til halv ni og da jeg kom hjem fikk jeg vite at hun hadde begynt å gå den dagen. Syns det var helt feil at jeg hadde vært på jobb og ikke fått sett henne før leggetid. Håper det ikke blir sånn ofte, men veit ikke helt hvordan jeg kan "nekte".

 

Andre som jobber litt eller mye overtid? Hvordan er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...