Maaaamy. Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Vi skal gifte oss i august. Hvor tidlig sender dere andre ut innbydelsene?
Christina:) Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg giftet meg i august -08. Startet å planlegge i mai-08! Så jeg sendte ut invitasjoner i slutten av mai, med svar frist 30 juni.. Men vi hadde "bare" 42 gjester.. Og bare den nærmeste slekta.. Så på et lite og ikke sååå høytidlig bryllup så kan du sende de ut senest begynnelsen av mai.. men med mange gjester så send de ut i april.. Jo flere gjester, jo mer og holde styr på desto mer tid trenger du!
*bubbs* Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Vi gifter oss i slutten av juni og folk driver og maser veldig på innbydelser. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 vi gifter oss i begynnelsen av august. tenkte å sende ut innbydelsenen i slutten av april.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Vi gifter oss 18 juli, kommer til å sende ut inbydelsene i april med svarfrist slutten på mai. Men vi skal gifte oss med gjester fra flere land og itillegg hjemme i norge så vi vil heller ha litt god tid:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 En god "regel" er å sende ut innbydelsene tre mnd i forveien.. og gjerne tidligere.. Da får gjestene tid på å planlegge litt. Fikk engang innbydelse under to mnd før, nesten igjen av gjestene kunne komme i det bryllupet fordi det var så kort tid, og de var allerede invitert i andre ting.. Litt kjedelig for det brudeparret.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Vi skal gifte oss 8.august og også her har venner begynt å mase litt om innbydelsene. Jeg sender de ut så fort jeg er ferdig med de, er jo innenfor skolens ferie og selv om de fleste vet om bryllupsdatoen allerede så er det greit å få sendt de tidlig. April synes jeg er alt for sent når man gifter seg i juli. Det er jo faktisk mange som planlegger og bestiller ferie allerede nå..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Sendte ut invitasjonene 3- 2 1/2 mnd för. Beregnet god tid siden det er i vinterferien. Det ville jeg også tenkt på siden dere har det på sommeren.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Vi gifter oss 3 april, men skal ha festen 25 juli. Sender invitasjonene i slutten av Mars. Vil at alle får det med seg før ferien planlegges. Den bestemmes som regel i April, i hvertfall på min jobb=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå