L1981 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har så smått bynt og klø litt på magen... Ikke plagsomt, men vet dere om det er fordi huden er strekt maksimalt, og at d da vil komme strekkmerker??? Har enda 5uker til termin.... Husker m førstemann at strekkmerkene kom rundt denne tiden her.. og at jg bynte og klø:/ Noen m erfaringer her?
Mayken Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Tror ikke det har noe med strekkmerker å gjøre. Jeg er 34+3 og klør på magen inn i mellom, husker jeg gjorde det sist også, men jeg har ingen strekkmerker. For min del er det nok en så logisk grunn som tørr hud, hjelper å smøre seg litt med fuktighetskrem
L1981 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Håper d... har ikke så veldig lyst på flere av de strekkmerkene:(
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Mine strekkmerker kom etter kløe sist, så hver gang det klør litt eller svir litt nå, må jeg brette opp å sjekke.. men har ikke fått noen flere sp langt;)
Kakke19 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 jeg fikk beskjed av ei venninne som hadde vert gravid at e ikke måtte klø meg på magen for da kom strekkmerkene... men jeg klødde for det jeg å jeg har ikke sett noenting til de.. er i uke 38+6 så tror ikke d er noe farli. tror strekkmerkene kommer hvis de vil uanz om du klør deg eller ikke;)
birrisj05.02.09 Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Strekkmerker har ingenting om man klør eller ikke å gjøre. Kommer de, så kommer de uansett, det sprekker jo fra innsiden, og ikke fra utsiden. Men strekkmerkene mine kom etter kløe, så kløe kan vel ofte være det.. men det trenger det heller ikke være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå