♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 vi har kanaskje tenkt til å kalle lille i magen for Amanda....) noen som kan hjelpe meg med ett navn til som passer til det...??? vil gjerne ha to navn på henne c....) tenkte litt på lilli amanda da....) men vil egentlig ha amanda som fornavn...hmmm...ikke lett nei...;o)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 er ikke så veldig glad i louise jeg da...hehe....) men takk for tips da....) *smile*
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg falt veldig for Lykke som navn da vi satt å tenke på jentenavn, men føler at det må være et mellomnavn som kanskje ikke brukes. Lykke ble så riktig i forhold til hvordan vi hadde det da vi fant ut om babyen i magen, å et lite barn er all verdens lykke
eplejente Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Amanda Eline Amanda Helen Amanda Cecilie Amanda Sofie
Mel_88 Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 jeg å synes amanda sofie eller line amanda var fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå