Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Går det virkelig ann å tenke tanken????? Selv om babyen er blek så putter du den ikke i solarium ditt BRØDHUE! *SINT* og lurer på om det er helt mørkt for kjærringa
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 overhørte en samtale på bussen idag, håper de kødda. Kjenner de ikke. De soler seg nok ofte selv, utseende tatt i betrakting.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 HÆ??? Noen som er så tullete at de gjør det? Må være spøk....håper jeg. hvis ikke så burde vel de som eventuelt vet om at dette foregår ta moren fatt eller kontake barnevernet., det er jo farlig.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Det må ha vært kødd. Hvis ikke vil jeg kalle det mishandling.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 hæ?? er det noen som har gjort det???? håper du kødder!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 da håper jeg noen som vet hvem hun er å vet hun gjør det melde det til barnevernet å slå hu hardt å lenge for det hadde faen meg jeg gjort. er det mulig.
*toppris* Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 hvis du hører det igjen må du virkelig ta en alvorsprat med den kjerringa!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Det vil jeg tru var bare på fleip. At de fleipet om det..At det var ikke seriøst ment. Når man bare overhøre noe så er det ikke alltid man får med seg sammenhengen i det som blir sagt om det er fleip eller ikke. Måtte ha vrt noe sånt. For en baby hadde fått brannskader av å ligge under et solarium, siden huden er så ømtålelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå