Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. januar 2009 #26 Skrevet 23. januar 2009 Verdens nydeligste sang må vre Gnarls Barkley-just a thought
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #27 Skrevet 23. januar 2009 Et utvalg: Malaguena salerosa - Chingon Billie Jean - David Cook sin versjon Unintended - Muse Interlude - Morrissey og Sioxsie I`m your man - Leonard Cohen Loosing my religion -REM The lonely shepherd fra Kill Bill
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. januar 2009 #29 Skrevet 23. januar 2009 The tread med Unni Wilhelmsen! Den har venninnene mine og jeg hørt på repeat gjennom nesten en hel hyttetur.... Vi var vel litt små deppa hele gjengen.
krisbmw520 Skrevet 23. januar 2009 #30 Skrevet 23. januar 2009 så romantisk :-) at mannen din sang den sangen for deg :-)
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #31 Skrevet 23. januar 2009 På bredden- Vamp Den morgenen- Vidar Johnsen og Peter Nordberg Brothers in arms- Dire Straits Faithfully- Journey Open arms- Journey No-one but you- Queen Another crack in my heart- Take That (!) ;-) Day after tomorrow- Take That Falling star- William Hut Elected- William Hut Ja, det var noen :-)
Leirha Skrevet 23. januar 2009 #32 Skrevet 23. januar 2009 Hurt er myyye finer i orginalversjonen av nine inch nails. Da er den bare rå lekker og til å fa maasse frysninger av, Johnny Cash sin versjon blekner i forhold til.
Leirha Skrevet 23. januar 2009 #33 Skrevet 23. januar 2009 Halleluja, Jeff sin versjon, sååå fin. Prendre un enfant par la main, gråter nesten hver gang jeg hører den (men gjerne ikke noe for de som ikke forstår fransk). Er så mange jeg får frysninger av, men kommer ikke på. Da Margaret Berger sang Stop på Idol fikk jeg såå frysninger.
krisbmw520 Skrevet 23. januar 2009 #34 Skrevet 23. januar 2009 Chris Issak - lady in red :-) elsker den sangen
Verdens tøffeste mamma Skrevet 23. januar 2009 #35 Skrevet 23. januar 2009 Anything about June av Unni Wilhelmsen Perfectley alright av Unni Wilhelmsen Unintended av Muse Dreamer av Ossy Osbourne I shall be released av Bob Dylan All you need is love av The Beatles Lost av Erlend Bratland og sikkert mange mange fler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå