Gå til innhold

Dere som har blitt strippet nå den siste tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vondt "der nede"?? Jeg er skikkelig sår og å tørke etter do-turer er pyton.... Har dere også vondt?? Er jo ikke rart at det er vondt, men kan ikke huske at det var slik da jeg ble strippa i sist svangerskap (men den gang hadde heller ikke strippinga noen funksjon)....

Og en annen ting... Hvor mye ble dere strippet?:)

Her tøyde hun fra 1 til 2cm. Ikke så masse, men en start. Hun kjente også godt at vannhinna som sto i spenn og babyen sitt hode innenfor den. Livmorhalsen er nå 1cm.

Jeg er sååå spent på om dette funker. Hadde en del kraftige kynnere i etterkant, men nå utover kvelden har det roet seg betraktelig. Blir nok neppe noen fødsel i natt hvertfall... Er forøvrig 7 dager på overtid.

Moro å høre deres erfaringer..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble strippet på onsdag.. var litt sår ei lita stund.. men ikke sånn at det plaga noe særlig.. kansje hun var litt brutal.. =) Hadde 3cm jeg..

men sitter her enda.. spørs om hu tok så veldig i.. var hvertfall ikke så veldig vondt.

Skrevet

Hmm..må nok ha tatt godt i hun her da, for her føles det nesten som det gjorde etter fødselen sist...:S Ikke hadde det noen funksjon heller (foreløpig). Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet!:)

Skrevet

Ble strippet i går jeg.

Følte legen stappa hele armen sin oppi der. Han sa han tok på hodet til tv1, men at det ikke var modent nok til å ta vannet enda. Han sa at det kunne gjøre kjempevondt og at jeg bare måtte si stopp - ubehagelig ja (fordi jeg følte jeg måtte tisse), men ikke vondt. Han var imponert etterpå over hvor mye jeg tålte.

Hvor mye han bøyde og tøyde vet jeg ikke. Det kom noe blodlig utflod resten av dagen. Jeg føler meg øm nederst i magen (har før bare vært i ryggen jeg har fått vondt ved kynnere) og hadde betydelige mer smertefulle kynnere i natt: vondt både i magen og rygg.

Meen, om det skjer noe tviler jeg på. Blir igangsatt til uka hvis ikke. Så er jo lov til å håpe at det skal starte naturlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...