Gå til innhold

Hvor ofte kjøper dere seng til barna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper ca hver 3-4 mnd til datteren vår her, mannen mener det er mye og ingen vits.

Nytt er gøy, selv for henne!:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes dere kjøper sjeldent jeg.med en gang lønna tikker inn på konto så går vi ut å kjøper ny seng til ungene.

Skrevet

Hva feiler det han da? Herregud, stakkars barn som må ligge 4 mnd i samme senga. Kan jo hende at hun venner seg til den da!

Skrevet

Vi pleier å "pusse" opp rommene til barna hver mnd vi, da maler vi vegger, bytter gulv, å kjøper inn nye barne møbler.

Alt etter hva som er mnd tema.

Skrevet

regner med dette innlegget er kødd, men svarer uansett... man vet jo virkelig aldri her inne...

syns virkelig det er drøyt med så ofte, hva er vitsen<+??

har hatt grindseng og nå sver han i en "bamseseng" fra jysk. den er standard barnestørrelse så den kan han ha lenge. guttungen er snart 3 år gammel, hatt den senga siden april...

Skrevet

Ca hver torsdag. Da kaster vi ut alle lekene hennes også, og kjøper nye. Nytt er gøy, gammelt er kjedelig. Barn blir ikke glad i lekene sine.

Skrevet

Guttungen er tre år, og han sover i grindsenga sin enda han, eller i senga vår. Har riktignok kjøpt en barneseng, men han vil jo ikke oppi den, og vi kan jo ikke tvinge han heller. Jeg antar at han kommer å sove i barnesenga til han er 8-9 år, eller der omkring, da skal han få en ny seng.

Skrevet

Æsj, så kjipe dere er!

Vi bygger nytt hus hver tirsdag og torsdag! Skulle bare mangle!

Skrevet

Hmmm... nå skal vi se....

Eldste har vel jeg brukt mest på. Ca 2 000 tilsammen, og hun er tenåring.

midterste har jeg brukt 200 kr på, hun går på skolen.

Yngste(som ER født) har jeg foreløpig ikke brukt en krone på.......

Så ca 2 2 00 tilsammen på alle barna. Og de får bare større etterhvert som de trenger, ikke nytt.

Skrevet

Tuller du? Ny seng hver 4 mnd? Det er jo en middels regnskog i løpet av et liv. Sprinkelseng, voksenseng og så får de vel kanskje en rammemadrass når de blir tenåringer og er ferdig med den lilla voksensengen de fikk som 2-3 åring.

Skrevet

Sinnsykt så moro vi har det her da... Svikter kreativiteten? Vær nå litt mer oppfinnsom i ditt neste tulleinnlegg! Eller gå å spill et nettspill for underholdning... Dette blir jo bare tåpelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...