Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hallo? Hadde egentlig tenkt å lage et innlegg om at hun egentlig er ganske pen.. Synes hvertfall ikke hun ser ut som om hun er 70!!! Noen som vet hvor gammel hun egentlig er?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Oj, du omgås visst ungdommelige 70-åringer du, for så gammel synes ikke jeg hun ser ut. Men et sted i slutten av førtiåra ser hun ut som hun er.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Tror hun er født i 70 eller 71. Jeg er like gammel og skvetter hver gang jeg ser henne. Er JEG så gammel tenker jeg da. hehe. Men ja, hun ser voksen ut, flott, men godt voksen. HAr jo et slitsomt liv da. Glad jeg ikke er politiker.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Ja, stakkar. Hun er blitt veldig gammel nå. Ser ut som hun fyller femti i neste måned. Hvis hun ikke sutret så mye hadde hun kanskje vært finere. Sur, gammel og bitter ser hun ut. Og det tror jeg hun vil en viss grad er også.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Blir du ikke lei av å legge ut så mange innlegg om vår nye statsminister? ;-)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 I såfall blir det et kort virke. Av og til tar jeg meg i å håpe at de skal komme til makten slik at Norgesbefolkning får se at det ikke bli vindunderlig og harmoni med de i makten. At nei, de får ikke gratis øl og bensin, at ja, det vil fremdeles være innvandrere.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Man ser kjempegodt på overleppen hennes at hun røyker (masse skrukker), og man hører det godt på stemmen hennes! Fysj å fy, ikke-røyker for alltid her!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 fysj! føy! æsj og bæsj! Åsså skrukker på overleppa da!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Hun røyker. Det er ikke vanskelig å se og høre.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Har aldri sett henne røyke jeg, og hører heller ikke når hun tar seg en. Så så veldig lett er det vel ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Hun har visstnok stumpet røyken. Jeg syntes hun var pen tidligere, men ser gammel ut nå ja. Kanskje det er fordi hun er en ekkel dame med ekle meninger? Hat mot mennesker fra andre kulturer, kan sette seg på utseende det, vet dere.Statsminister blir hun aldri, og takk og lov for det.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 Joda, hun blir neste statsminister. Bare vent og se. Og Norge vil se en ny blomstringstid. Tenker mange får hakaslepp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå