Gå til innhold

Det er vel lov og ta en sjangse vel...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempebetatt av en på jobben og jeg tror faktisk at han liker meg også. For han titter alltid bort på meg når vi jobber, han venter alltid til jeg også kan ta pause sånn at vi ka ta pausen i lag. Han har sport meg fler ganger om jeg har type/samboer (noe jeg ikke har).

Og i det hele tatt er han veldig oppmerksom mot meg.

Som sagt er jeg veldig betatt av han og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til og bli kjempeforelsket om jeg tørr og ta det neste steget... Men han er gift og har to barn..Men jeg vil prøve meg allike vel, det er jo faktisk ikke mit problem at han er gift og har barn, det får han ta for egen regning og det er i så fall han som bør ha dårlig samvittighet og ikke jeg.

Jeg vet nemmlig at kona skal besøke familien sin denne uka og det er på andre sida av landet så da tenkte jeg at jeg muligens kunne be han på kinoe eller hjemmelaget middag...

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del ville aldri kunnet stole på en som er utro mot kona si.

Skrevet

Dette vet du allerede svaret på. La det være.

Skrevet

med en trofast og hengiven ektemann. Denne stakkars mannen er nok svært ulykkelig i sitt nåværende forhold, til tross for at han har gjort alt han kan for å få ting til å fungere. Møter han en som bryr seg om han (dvs deg), kan han endelig bli lykkelig.

Skrevet

mener du virkelig dette seriøst??!! sorry altså, men hvor dum kan man bli?!

tenk på kona og barna da! hadde du likt det hvis det var din gubbe?

og småcrusher kan man få i alle slags forhold, men man gjør da ikke noe med det! så da er han også helt idiot! gifter man seg så er man gift.

jeg hadde ALDRI hatt samvittighet til noe slikt! ikke å være utro ELLER være den han er utro med! uansett hvor forelska jeg hadde vært!

Skrevet

Håper virkelig at din neste type er utro mot deg sånn at det skjærer deg LANGT inn i hjerterota!! Det er det eneste sånne som deg fortjener!

Skrevet

Tror det kommer til å bli veldig flaut og pinlig i lang tid for deg.

Han er sikkert en av mange menn som søker litt bekreftelse utenfor forholdet ved å flørte og bli flørtet med. Uten at han noen gang vil følge opp flørtingen. Og en direkte invitasjon fra deg vil overstige hans grenser, og svaret vil bli nei. Dessuten vil han bli kry over å ha blitt spurt(bekreftelse), og du flau. Dette kan gi han en "makt" fordel over deg, ikke la en sånn flørtegutt få vri deg rundt lillefingeren sin! Hvem vet, kanskje han flørter og er oppmerksom mot mange andre jenter på arbeidsplassen også...

Hvis han virkelig liker deg så tar han intiativet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...