Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg bestilte noe mat hos en take away leverandør. Jeg betalte og ga bra med tips. Da han skulle gå spurte jeg om han kunne ta med og kaste søpla for meg (det er på veien uansett), siden det var en bæsjebleie der, og jeg får ikke gått ut når jeg er alene med ungene. Han ble pissur. Var dette egentlig så frekt? Synes det er normal høflighet og jeg ga bra med tips (over 20 kr.)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 spøker du?? ta med søpla?? er da ikke det som er jobben hans!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Merkelig at han ble sur. Men syns også det er rimelig merkelig at du spurte om det. Noe over 20 kr er ikke akurat bra med tips da, skal man først gi tips, bør man jo gi minst 20 kr.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Hahahaha festlig. La nå søpla ligge og ta det når ungene er i seng da.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 må være kødd vel? Visst ikke så var det temmelig frekt ja hehe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 hehe ja den var god... 20 kr i driks er foresten dårlig
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor skulle det være spøk? Bruker også alltid å sende med søppel med folk som har vært på besøk og skal ut. Bor da i 8. etg. Kan ikke gå fra ungene for å gå i bakgården med søppel liksom. Hva er det som er så frekt da?
~Afrodisiac~ Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Folk som har vært på besøk ja, som du kjenner!! Det er en annen sak. Siden du ikke kan gå fra ungene så er det vel bare å ta med søppelet neste gang du skal ut. Det er frekt å spørre fordi det ikke er jobben hans og fordi det er en du ikke kjenner heller. Dessuten er det ganske uhygienisk at en person som lever mat til folk skal drive å bære ut søppel, uten å få vasket seg eller noe...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Ja, men det var bæsjebleie i søpla, og den vil man jo ikke skal ligge natten over!! Trodde folk var litt forståelsesfulle mot småbarnsmødre, jeg. Ble litt oppgitt kan du si.
~Afrodisiac~ Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Er grenser for hvor forståelsesfulle folk skal være da Dessuten er vel ofte sånne bud-gutter i 20-årene og de er vel ikke fra det laget avbefolkningen som vet mest om hvordan det er å være småbarns mor... Jeg hadde aldri turt å spørre et bud om slik!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 Hvis du ikke skjønner hvorfor det var frekt, og hvorfor han ble sur, så har du et problem... Du kunne jo tilbudt han femti kroner for å ta med søpla di, da kan det hende han hadde gjort det, men han har jo ingen forpliktelser til å gjøre deg noen tjenester bare fordi du er småbarnsmor! Knyt bæsjebleia inn i en ekstra pose du, eller ta deg en tur i heisen.
*toppris* Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 hahaha, hadde jeg vært budet hadde jeg spurt om du køddet... hahaha, er så godhjertet at jeg hadde nok gjort det.. men..kan virkelig forstå et bud... ikke fristende å ta med boss når man er et bud som leverer mat osv...eller bud i d heletatt!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 Herlighet, ja det var frekt! Lær deg folkeskikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå