Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Ser det er mange som følger hjertelyden til babyen med en babywatcher, men har hørt det ikke er så lurt men husker ikke helt hvorfor? Hvor tidlig kan man bruke en slik og hvor får man tak i det? Hvor mye koster det?
januar mamma Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 kjøpte på billigeteste.dk husker ikke pris ca 1000 tror jeg tror ikke det skal være noe problem å bruke, jeg kjøpte når jeg var i uke 16 tror jeg ikke noe problem å finne hjertelyd på det tidspunkt vertfall... har nesten ikke brukt den så jeg angrer litt på kjøpet har vell vært et par ganger den har vært grei å ha når mini har hatt noen stille dager..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjøpte på http://www.babywatcher.no/ sammen med en venninne,, den koster 1195kr Og jeg har brukt den noen ganger med barn nr.2 i magen. Det var en betryggelse å ha, men jeg hadde nok ikke kjøpt den om jeg ikke kunne delt den med noen eller leid den ut til kjente osv.. For det er mye penger for lite bruk.. Men som sagt, siden jeg har delt den med en venninne har den vært litt i bruk og jeg har ikke angret på at jeg kjøpte den!! Feks var jeg på en legekontroll og hadde selv hørt hjertelyden på min BW,, men så fant ikke legen hjertelyden.. Så da var det godt å kunne finne frem BW hjemme etterpå og på 2min fant jeg hjertelyden selv jeg!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Du spurte også hvor tidlig kan man bruke den.. Jeg fant hjertelyd i uke11, men det er nok ikke vanlig å høre noe så tidlig,, men fra uke13 kanskje?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjøpte også på babywatcher.no. Brukt den mye syntes jeg. Eller hørt etter mini når jeg har brått fått en bekyringsfølelse;) Blitt betrygget med en gang;) Jeg hørte første gangen i uke 11.Men, da lette jeg virkelig. Jeg syntes den er verdt pengene. Lett og selge etter på å;)Så har du 1200kr og kunne bruke på den er det ABSOLUTT verdt det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå