Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 I dag har jeg vært på gave og interiør messen i Lillestrøm. På en stand hørte jeg en kjent stemme bak meg og snudde meg for å se. Det var noe kjent, men fra hvor? Så jeg buste rett ut "hvor har jeg deg fra da"? Etter litt frem og tilbake kom vi frem til at jada det var selvfølgelig fra TV..... husker dere hun jordmoren med nesten svart hår samlet i hestehale (fra tv-serien)? Fy jeg ble skikkelig flau.... men hun lo jo bare av hele fadesen:)
It's all about me Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Men det var da ikke noe å være flau over det )
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 hehehe var liksom hele settingen og måten jeg spurte om hvor jeg hadde henne fra. Synes sånt er kjempeflaut jeg da;)
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 hehehe...vel...selv gjort noe tilnærmet...så et kjent fjes på senteret en gang, hilste hei og gikk videre der jeg lurte på hvor jeg "kjente" henne fra, vel....hun har vært med på Farmen for noen sessonger sia....ble en smule flau etterpå ja. ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå