ApriIbaby Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Helt far jeg bodde hjemme (1992) har jeg bodd i leiligheter opp fra bakken. de siste 10 årene har jeg bodd med gubben, han er omtrent alltdi hjemme. I høst flyttet vi i ny enebolig med hovedetasje på bakkeplan. Denne helgen er han borte for første gang og jeg er ALENE (foruten en sovende 3 åring,da...) Jeg synes det er så skummelt. Føler folk ser på meg utenifra alle de store mørke vinduene. Tør ikke trekke for for da ser jeg det ikke hvis det kommer noen. Også knaker det en del i dette nye huset *skjelve* Litt satt på spissen dette da MEN svaner gubben min og liker IKKE å være alene hjemme på bakkeplan.
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjenner følelsen. Pust med magen, ta deg en liten konjakk, og dra for gardinene bak deg. Alle lyder har en logisk forklaring, forklar dem høyt for deg selv. Det kommer til å føles som en seier i morgentidlig når du har "klart" det. Jeg har vært husredd i årevis, men ikke i det nye huset, der føler jeg at det er noen som passer på oss, av en eller annen grunn :-)
ApriIbaby Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Huff, ja ikke trivelig dette. Konjakk er uaktuelt siden jeg er i uke 27 Har satt på Tv'n i stua så det blir litt liv her - kamuflerer alle lyder og dermed redselene/fantasien..Ble litt bedre av det. gruer meg til å legge meg :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå