Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Er det bare ett fancy ord for en vanlig forkjølelse?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Tja.. det er mulig.. Men sønnen min ble innlagt på sykehuset pga dette. Han pustet voldsom fort og overfladisk - så han trengte "pustehjelp" pga denne Øvre luftveisinfeksjonen. Om dette er vanlig eller ikke, det vet jeg ikke - men sånn var det med oss hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 De gangene jeg har blitt sykemeldt plaga Øvre luftveisinfeksjon, så har jeg vært så ille at jeg har virkelig sliti med pusten og vært senge liggenes. Syns ikke det er vanlig ved en forkjølelse.
It's all about me Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Veslsjenta ble innlagt med dette, og hun var mer enn vanlig forkjølet ja. Og det satt i mye lengre også.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Dette dekker bronkitt, halsbetennelse, forkjølelser osv. Lungebetennelser er nedre luftveier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå