flypapir Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er en uke over termin i dag og ble strippet av jordmor på sykehuset. Hun tøyde fra 1 til 2cm, livmorhalsen er visst 1 cm nå, fremfor 4 cm i lukke tilstand. Fikk ganske kraftige kynnere etterpå, men nå i kveld har de dabbet av. Har derfor ikke veldig stor tro på at dette skal føre til fødsel med det første, men har jo et lite håp.. Hvordan er deres erfaringer fra å bli strippet?
Daglilje Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Fødte ca ett døgn etter at jeg ble strippet Lykke til, det nærmer seg med stormskritt nå
mai mammaen til to Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 første gangen hendte det ikke noe..eller slimproppen gikk vel om natten. tok vel 3-4 dager før fødselen startet... andre gangen strippet hun meg på ettermiddagen. jeg fikk mye vondt i magen etterpå. men det stoppet opp etter noen timer... men så startet det om natten og neste morgen var han født..
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Jeg ble stippet en fredag og legen sa at han nesten kunne garantere at noe kom til å skje iløpet av helgen. Søndagen gikk vannet, og mandags morgen kom jenta vår til verden
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 jeg hadde 5 min i mellom riene en hel dag. dro inn på sykehuset og hadde 2 cm åpning. dette var en mandag. vi ble over natten til tirsdag, og da ble vi sendt hjem med 2-3 cm åpning. på fredagen da så kom babyen. så tok noen dager for min del. men uansett du vet jo at du har åpning så da er det ikke lenge igjen uansett. det kan starte når som helst. og da det først startet går det nok fort tenker jeg=) det gjorde det på meg. for jeg hadde allerede kommet et lite stykke på vei da det kom skikkelig i gang. lykke til ihvertfall=)
olla Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Fødte 15 timer etter at jeg hadde blitt strippet hos legen. Jeg er veldig godt fornøyd med det i alle fall. Var da 8 dager over termin.
flypapir Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Ååå, det hjelper virkelig å høre positive historier nå! Gikk 15 dager over sist og er redd for å gjøre det samme igjen. Har nye timer på sykehuset både mandag og onsdag, men vil helst slippe å møte opp på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå