Gå til innhold

Hva har du på deg i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Jeg tok en fortreffelig dusj i stad mens mannen kjørte en tur med Mini. Dro på meg en brun genser med en mørkebrun og en hvit stripe, et dongeriskjørt til midt på leggen og beige sokker med en blomst på. Håret er flettet. Får litt krøller i det når det er tørt da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grå joggebukse og mørkeblå tynn genser. Blir mye joggebukse, er jo så behagelig:)

Skrevet

jeg sitter i stor adidas joggebukse,hettegenser,singlett under,og ullsokker:)

Skrevet

Joggebukse og en sort fleece. Vakkert!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hjemmestrikka ullsokker, grå joggebukse og en ullkjoledings fra ellos, faktisk :P

Skrevet

Mammabuksa fra Boob (sort) som jeg har gått med omtrent hver dag siden uke 16 (har to så bytter på når den ene er på vask) og en sort og gråstripete ammetopp fra Boob som magen får god plass i :o) Hestehale og så har jeg dratt frem brillene igjen så jeg klarer å lese tekstene på tv uten å myse, hehe.

Skrevet

Dongeri bukse, singlet og fleece jakke.

Skrevet

hehe ble så lattermild når jeg så dette noe spesielle spørsmålet.. Tenkte at her er det noen som er ute etter noe skittent..:0) Og hva sier det så om meg..?? ;0)

Jeg har ihvertfall på meg et par skinny jeans og en lang lilla genser med en svart singlet under.. :0)

Skrevet

Hvite sokker med rosa hjerter på ;-)

Sort treningsbukse, eller komabukse som jeg kaller det!

Sort t-skjorte med 82-modell på :-D

Hvit genser, rød bh og ei slapp bomullstruse hehehehe

Med andre ord: MEGET SEXY SOM VANLIG! :-D

Skrevet

En utrolig stygg burgunder farget morgemkåpe. Den er silke på yttersiden og har fleece påinnsiden.

Hadde på meg sorte olabukser og en grønn topp, men min 4 uker gamle prnsesse gulpa ned alt :)

Utrolig at en så liten kroppan gulpe så mye....

Skrevet

en deilig velour joggebukse og en h&m mammagenser. som er omtrent det eneste jeg går i om dagene

Skrevet

Svart tights, lang topp og fleecegenser. Behagelig og ganske fint.

Skrevet

Rimelig fargeløs og kjedelig i dag, beige bukser med litt gullglimmer og en beig genser...går i et med huda som er veldig vinterblek...har heldigvis ikke beige hår, men mørkt brunt....så går ikke HELT i ett da. Håret er satt opp i en gull "bananklemme" eller hva de kalles.

Skrevet

Svarte olabukser, svart tynn genser, rosa lang singlet og svarte sokker og undertøy.

Skrevet

Hihi, har akkurat hoppet i en fløyels-slækkebukse og matchende slækkegenser:-) Grå sådan. Ikke akkurat klar for party, men utrolig behagelig å ha på da:-)

Og selvfølgelig RAGGSOKKER!!! Til langt oppover beina:-)

Jippii nå er det freddan:)))

Skrevet

High waist jeans med en hvit topp ned i. Bare føtter, har akkurat lakket tåneglene=)

Skrevet

haha.. nattbukse, t skjorte, fleece genser og hjemmestrikka tøfler!! kveldens lekreste?!

Skrevet

grå-svart donger-mammabukse..

svarte sokker

og en lilla tunika.

ikke skifta etter jeg kom hjem fra jobb.. var så sliten at etter middag ble det en times tid på soffan..

Skrevet

Rosa deilig kosebukse og en sort topp..........

Skrevet

ullbukse og fleesgenser

Skrevet

Har ikke kommet helt i helgemodus ennå, så joggisen er ikke henta frem enda...,men straks er det bytte nå når mord og mysterier begynner! Har på meg en blå slim dongeri, grå topp med en lilla sløyfe rundt livet, sorte sokker og sort innerst!

Kan jo i samme slengen legge til hva den lekkre mannen har på seg da.

Han ligger flat på sofaen med laptoppen på magen, i blå stor addidas joggebukse, den er glidd litt ned sånn at den røde boxeren vises. På beina har han noen lekkre hjemmestrikka sorte/hvite rbk sokker!(arg, ettersom jeg er ihuga brannfan!) Brun tskjorte og en neonmerennknallgul jakke med reflekser på. Han lyser litt opp der borte.

Skrevet

Svarte sokker,grå valsebukse og sort fløyel valsehettejakke.

Skrevet

Hehe, lekkert ;o)

Jeg har på meg en rød joggebukse-lignende bukse, brun singlet og grå hettegenser. Ikke kjempelekkert det heller, men det som er rent siden vaskemaskina streika....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...